مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز:

جمهوری اسلامی ایران احیاگر اسلام ناب است/ به زودی شاهد تشکیل حزب الله در کشورهای غربی خواهیم شد

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی گفت: جمهوری اسلامی ایران ادامه دهنده مسیر غدیر و پیرو مکتب امیرالمومنین علیه السلام و در واقع احیاگر اسلام ناب است.
کد خبر: ۹۴۲۵۹۷۱
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در جلسه اخلاق و بصیرت افزایی که با همت سپاه ناحیه امام جواد علیه السلام محمدشهر برگزار شد ضمن تبریک سالروز میلاد امام حسن علیه السلام گفت: جمهوری اسلامی ایران ادامه دهنده مسیر غدیر و پیرو مکتب امیرالمومنین علیه السلام و در واقع احیاگر اسلام ناب است.
وی با اشاره بر اینکه با گذشت ۱۴۰۰ سال از ظهور اسلام به وعده هایی که در قرآن و اسلام به مردم داده شده بود، عمل نمی شد ادامه داد: بعد از انقلاب ولایت مطلقه فقیه با امداد و نصرت الهی و تشکیل حکومت اسلامی بسیاری از وعده های قرآن را در جامعه اسلامی محقق ساخت. اما همچنان تا محقق شدن کامل این وعده ها فاصله داریم.
حجت الاسلام والمسلمین یوسفی اضافه کرد: استکبار دنیا در تلاش بود تا جمهوری اسلامی را نابود کند که ناگهان متوجه تشکیل حزب الله لبنان و جبهه مقاومت در عراق و سوریه و انصار الله یمن شد و ان شاءالله به زودی شاهد تشکیل حزب الله در کشورهای غربی خواهیم شد و این همان امداد نصرت الهی است.
به گفته وی، در سال های گذشته خیانت بعضی از افراد نفوذی در نظام جمهوری اسلامی ایران باعث شد انقلاب اسلامی آهسته تر انتشار پیدا کند که الحمدالله بصیرت و آگاهی مردم در انتخابات اخیر کشور را در مسیری قرار داد تا بتواند با جهش های بسیار بزرگ عقب ماندگی های گذشته را جبران کند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز در پایان تصریح کرد: دشمن تمام توان خود را با استفاده از امپراطوری رسانه به کار گرفت تا یارگیری کند و مردم را از حمایت انقلاب اسلامی باز دارد ولی این مردم بصیر نائب امام معصوم خود را شناختند و تابع تصمیمات او شدند‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها