خبرهای داغ:
پویش دعوت به حضور

پیوند مدرسه، پایگاه و مسجد از طریق پویش دعوت به حضور در شهرستان سرایان

همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و تقارن آن با بازگشایی مدارس در سال جدید، از دانش آموزان عزیز جهت شرکت در برنامه های قرآنی، تربیتی، ورزشی مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج با عنوان پویش دعوت شکل گرفت.
کد خبر: ۹۴۲۶۰۳۸
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان سرایان همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و تقارن آن با بازگشایی مدارس در سال جدید، به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام علی (علیه السلام) و معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان با حضور در صبحگاه مدارس برای دعوت از دانش آموزان عزیز جهت شرکت در برنامه های قرآنی، تربیتی، ورزشی مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج با عنوان پویش دعوت شکل گرفته است.

در اجرای این برنامه پس از حضور در صبحگاه مدارس و عرض خداقوت به حضور مدیران، مربیان و معلمین، حجه الاسلام امیری فر مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیجیان به ایراد سخنرانی برای دانش آموزان پرداخته و پس از تشریح برنامه های متنوع قرآنی، تربیتی و ورزشی صالحین، دانش آموزان را دعوت به شرکت در حلقه های صالیحن و حضور در واحدهای بسیج دانش آموزی، پایگاه ها و مساجد نمود.

از ابتدای ماه مبارک رمضان پویش دعوت در دهمین مدرسه از شهر سرایان شکل گرفته است.

حجت الأسلام امیری فر آشنایی با حلقه های معرفتی بصیرتی صالحین، جذب و ارتباط مستمر با شبکه طیبه بسیج و مساجد، کادرسازی و همچنین کمک به رشد اعتقادی، معرفتی و بصیرتی دانش آموزان را از اهداف این پویش معرفی نمود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار