فرمانده سپاه فریدونکنار در گفتگو با بسیج خبر داد

کمک یک میلیاردریالی فریدونکناری‌ها برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

ساری- فرمانده سپاه فریدونکنار از کمک یک میلیارد ریالی پایگاه مقاومت بسیج برای تقویت ستاد مردمی خبر داد و گفت: بسته‌های معیشتی هم برای خانواده‌های نیازمند زندان تهیه شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۰۷۶
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازمازندران،- به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام ، آئین جشن گلریزان با عنوان نسیم امید با حضور ، و تعاون و همدلی کریمانه خیرین فریدونکناری برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در هتل سلطان این شهرستان برگزار شد.

کمک یک میلیاردریالی فریدونکناری‌ها برای آزادی زندانیان غیرعمد

سرهنگ محمد برمر در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در فریدونکنار ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) اشاره به  بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، از تشکیل ستاد مردمی و خودجوش در شهرستان خبر داد و گفت: آزادی زندانیان نیازمند، عائله‌مند و سادات با حمایت نهاد‌های انقلابی و شورای تأمین شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه  این ستاد با برگزاری پویش‌های مردمی و با حمایت نهاد‌های مردمی در سطح شهرستان  آغاز به کار کرد، افزود: در مدت کوتاهی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) جشن گلریزان را با حمایت خیرین نیکوکار برگزار کردیم.

سرهنگ برمر از کمک یک میلیارد ریالی پایگاه مقاومت بسیج برای تقویت ستاد مردمی خبر داد و گفت:
 بسته‌های معیشتی هم به ارزش هر بسته حداقل ۵۰۰ هزار تومان برای خانواده‌های نیازمند زندان تهیه شد و در ایام ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها