اولین نکته افول انقلاب دست کشیدن از آرمانهای انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: اگر جامعه به سمتی پیش برود که دنبال اهداف آرمانی خود نباشد این جامعه رشد نخواهد کرد و به مسیر نورانی خود نمیرسد.
کد خبر: ۹۴۲۶۰۸۹
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،  حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حجازی با گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: سردار سرلشکر حجازی از لحظه لحظه زندگی اش برای دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت سرمایه گذاری کرد.

وی با اشاره به این مطلب که اولین نوه پیامبر اسلام حضرت امام حسن مجتبی(ع) است افزود: دوران زندگی امام حسن مجتبی فراز و نشیب‌هایی دارد که در تاریخ و عمر با عزت آن حضرت قابل بررسی می باشد، در میان ۱۲معصوم و ۱۲امام، هیچ امامی غریب تر از امام مجتبی نبوده است.

وی تصریح کرد: اگر واقعه کربلا و عاشورا را جز اسفناک ترین وقایع تاریخ بدانیم، یارانی که همراه حضرت امام حسین بودند تا پای جان جنگیدند، اما یاران امام حسن مجتبی در معرکه نبرد ایشان را رها کردند.

مسیول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان ادامه داد: اولین دلیل صلح امام حسن مجتبی ریزش خواص بود که امام را در صحنه مبارزه ترک و رها کردند.

وی با تاکید بر این نکته که خواص هم در بعد مثبت و هم بعد منفی تاثیر گزار است ادامه داد: دلیل دوم صلح امام حسن مجتبی فاصله گرفتن مردم و خواص از آرمان‌ها و جامعه نبوی است.

اکبر پور تصریح کرد: اگر هر انقلابی دست از آرمانهای خود بردارد اولین نکته افول انقلاب دست کشیدن از آرمانهای اصلی و شعار اصلی است.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که دشمن دست از دشمنی برنداشته وما هم نباید دست از انقلابی‌گری خود برداریم، اظهار داشت: اگر جامعه به سمتی پیش برود که دنبال اهداف آرمانی خود نباشد این جامعه رشد نخواهد کرد و به مسیر نورانی خود نمیرسد.

این مسئول نفوذ دشمن را عامل از بین رفتن انقلاب برشمرد و تصریح کرد: خوره نفوذ تأثیرگذارتر است و حضرت آقا هشدار دادند که باید مراقب نفوذ باشیم.

اکبر پور بیان کرد: مومن باید از تاریخ گذشتگان درس بیاموزد و مراقب باشد از جایی که قبلا صدمه دیده آسیب نبیند.

وی تصریح کرد: نفوذ بر هر پیکری وارد شد آن پیکر را دچار انحطاط می شود.

وی با تاکید بر این مطلب که نباید بگذاریم که جامعه اسلامی آسیب افزود: ستون خیمه انقلاب اسلامی ولایت است که ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است.
[۱۶:۲۷, ۱۴۰۱/۱/۲۸] عشق کربلا شعله میزند بر د: درگیر زرق و برق دنیا شدند و امام مجتبی از چشم مردم افتاد بچه های انقلاب ثابت کرده اند تا پای جان بر شمشیر حسین علی تکیه کرده و از انقلاب دفاع می کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار