حجت الاسلام سهرابی در نمازخانه سپاه زرندگفت:

همه ما در ترویج جهادتبیین وظیفه داریم

هادی سیاسی سپاه زرند، در جمع کارکنان این ناحیه گفت :هیچ شک و تردیدی در جهاد تبیین نیست و نباید فرصت را برای انجام تکلیف در این جهاد از دست داد و در راستای تبیین و روایت انقلاب و دستاوردهای آن اقدام کنیم.
کد خبر: ۹۴۲۶۱۶۱
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:حجت السلام سهرابی هادی سیاسی سپاه زرند در جمع کارکنان سپاه شهرستان زرند با تبریک ولادت یاسعادت امام حسن مجتبی (علیه السلام ) گفت:امروز وظیفه همه ما نظام وانقلاب سنگین است وبایستی دستاوردها نظام اسلامی را برای مردم تبیین کنیم ونگذاریم دستاوردهای نظام اسلامی مورد غفلت قرارگیرد و هیچ شک و تردیدی در جهاد تبیین نیست و نباید فرصت را برای  انجام تکلیف در این جهاد از دست داد و در راستای تبیین و روایت انقلاب و دستاوردهای آن اقدام کنیم.

وی افزود :اگر امروز ما اقتدار وعظمت داریم به خاطر خون هایی که در طول چند ساله انقلاب نثار شده است خصوصا خون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز،ما انقلاب ونظام رابه سادگی به دست نیاوردیم وامروز یک عده سبلیرتی در فضای مجازی جولان می دهند وتعیین تکلیف می کنند وروی فکر جوان ونوجوان ما کار می کنند،ما باید در همه حال آمادگی خود را حفظ کنیم وگول نخوریم.

هادی سیاسی سپاه زرند،با اشاره به اینکه اگرچه طی ۴۳سال گذشته  هم دشمن در ابعاد مختلف نظامی، امنیتی، فشارها و  تحریم‌ها شکست خورده است اظهار داشت:همه هدف و تلاش دشمن این است که امروز با تمام توان دست و پا می‌زند تا مردم را ناامید کرده و دستاوردهای بزرگ نظام را سیاه‌نمایی کند.گرچه مشکلاتی وجود دارد ونبایستی مردم را نامید نمود .

حجت الاسلام سهرابی افزود: باید حقایق جامعه به مردم گفت،دستاوردهایی که در طول 43ساله داشتیم بیان کنیم وهمه موظف هستیم جهاد کنیم و دستاوردهای ۴۳ ساله نظام و انقلاب و  افتخارات ملت ایران را  در زمینه‌های مختلف تبیین کنیم.

وی در ابتدای سخنان خود در خصوص سجایای اخلاقی ورفتاری امام حسن مجتبی (علیه السلام )  مطالبی را بیان نمود .

لازم به ذکر است در این مراسم حجت الاسلام ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه،سرهنگ کردی فرمانده سپاه زرند وکارکنان پایور و وظیفه این ناحیه حضور داشتند.

 

ارسال نظرات