خبرهای داغ:

از برگزاری محفل انس با قرآن تا توزیع 30 بسته معیشتی در سرخه

همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت زینب (س) اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن کریم و توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند کردند.
کد خبر: ۹۴۲۶۱۹۸
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مراسم جزء خوانی قرآن کریم همراه با جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

همچنین 30 بسته معیشتی به همت این پایگاه مقاومت در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

طاهره فیض فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هدف از برگزاری محافل انس با قرآن ترویج فرهنگ قرانی و تدبر در آیات الهی و ایجاد انگیزه خصوصاً در این ماه مبارک است.

او افزود: انس با قرآن انسان را از همه جهات ارتقاء می دهد؛ چرا که کتاب هدایت و راهنمای سعادت در دنیا و آخرت است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) تصریح کرد: این محافل مجالسی هستند برای ادامه مسیر نورانی شهداء و آرمان های بلند آنان که جان عزیز خود را در آن راه فدا کردند و امید آن که نسل نوجوان و جوان کشور اسلامی، این آینده سازان ایران اسلامی در زندگی خود از سیره، رفتار و گفتار شهدا سرمشق بگیرند؛ تا بتوانند مفاهیم قرآنی را در رفتار و عمل خود به کار ببرند. اکنون فضای مجازی این فرصت را ایجاد کرده است تا محافل از یک مکان به همه فضاها راه پیدا کند؛ از مدرسه به منازل منتقل شود؛ همچنین محیط خانه ها را قرآنی کند تا در گسترش فرهنگ قرآنی موثر باشد.

فیض در اداماه با بیان اینکه با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند 30 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع شده است، گفت: کمک های مومنانه از آغاز شیوع کرونا با هدف کاستن از آلام و رنج های خانواده های نیازمند انجام و همچنان نیز ادامه دارد.

او در ادامه اضافه کرد: این بسته ها شامل برنج، ماکارونی، گوشت، سویا، رب گوجه فرنگی، حبوبات و میوه بوده و به همت گروه جهادی ام الشهید هاجر بیگم سیادت بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

همچنین مبلغ 2 میلیون ریال به خانواده ای نیازمند اهدا و مبلغ یک میلیون ریال بابت قسط یک نیازمند پرداخت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار