خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان:

دشمنان در ايجاد تفرقه و اختلاف بين امت اسلامي ناکام مانده اند

فرمانده سپاه استان سمنان در ديدار با خانواده شهداي فاطميون در مهمان شهر افاغنه سمنان گفت: دشمنان در ايجاد تفرقه و اختلاف بين امت اسلامي ناکام مانده اند.
کد خبر: ۹۴۲۶۳۱۳
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان ،سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه استان سمنان به همراه مهندس هاشمي استاندار با حضور در مهمان شهر افاغنه سمنان از خانواده شهداي مدافع حرم فاطميون تجليل  و همچنين با دو خانوداه جانباز و مدافع حرم فاطميون ديدار و گفت و گو کردند.

سردار دامغاني در اين ديدار با اشاره به نقش رزمندگان فاطميون در دفاع از حرم اهل بيت (ع) ،پيوند ديني و تاريخي بين ملت ايران و افغانستان را ناگسستني دانست و گفت:ملت ايران سالیان سال است که قرابت فرهنگی  و مذهبی با مردم شریف افغانستان دارد و این پيوند معنوي در محور مقاومت که هم دوش هم برای دفاع از اسلام و حرم اهل بیت(ع) جنگیدند به روشني نمايان است.

فرمانده سپاه استان سمنان  توطئه و نقشه شوم دشمنان  در ايجاد تفرقه بين امت اسلامي را همچون گذشته يک پروژه شکست خورده عنوان کرد و افزود: هر کجا که دشمن در برابر اسلام  نقشه ای داشته باشد و توطئه ای ایجاد کند ملت های مسلمان منطقه یقینا در کنار یکدیگر خواهند بود  و دشمن تلاش می کند تا این وحدت را بشکند و با ایجاد شکاف و اختلاف در صدد است تا به اهداف شوم خود دست پيدا کند که با لطف خداوند متعال  تا به امروز ناکام مانده است.

شايان ذکر است در اين ديدار  با حضور مسئولين استاني ، مشکلات و دغدغه هاي  خانواده معظم شهدا و رزمندگان فاطميون مورد بررسي و پيگيري قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها