خبرهای داغ:

امروز اقتدار ارتش و نیرو‌های مسلح در جهان به اثبات رسیده است.

شاهرود_ فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود گفت: سلاح‌های جدید ساخت ایران و ارتقای موشک‌های راکتی به نقطه‌زن فکر هرگونه تعرض به سمت مرز‌های ایران اسلامی را از ذهن دشمنان پاک کرده است.
کد خبر: ۹۴۲۶۳۹۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷

امروز اقتدار ارتش و نیرو‌های مسلح در جهان به اثبات رسیده است.به گزارش خبرنگار بسیج، امیر سرتیپ دوم حجت الله غلامی در آیین گرامیداشت روز ارتش و رژه اقتدار نیرو‌های مسلح در میدان ولایت شاهرود اظهار کرد: پیشرفت‌های گسترده و گوناگون ارتش و نیرو‌های مسلح نسبت به روز‌های نخست دفاع مقدس قابل مقایسه نیست، اقتدار و توان چشمگیر این نیرو‌ها روزبه روز برای جهانیان بیشتر به اثبات می‌رسد.
او افزود: روز‌های نخست جنگ تحمیلی برای جابجایی نیرو‌ها با امکانات آن روز مدت‌ها زمان لازم بود، اما امروزه با استفاده از خودرو‌های سنگین تولید داخل در چند ساعت می‌توان چند لشکر را جابجا کرد.
ارشد آجا در استان سمنان به تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و ابراز کرد: سلاح‌های جدید ساخت ایران و همچنین ارتقای موشک‌های راکتی به نقطه‌زن فکر هرگونه تعرض به سمت مرز‌های ایران اسلامی را از ذهن دشمنان پاک کرده است.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود اظهار کرد: با تکیه بر دانش و توان علمی جوانان این مرز و بوم پهپاد‌های شناسایی نیرو‌های مسلح به یکی از پیشرفته‌ترین پهپاد‌های چندمنظوره دنیا تبدیل شده است.
غلامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی هم در ۲ماهه نخست جنگ تحمیلی با اقدامی ماهرانه طومار نیروی دریایی عراق را درهم پیچید که دیگر تا پایان دفاع مقدس هیچ‌گونه صدایی از آن‌ها درنیامد.
او با یادآوری رشادت‌های نیرو‌های هوانیروز و پدافند هوایی ارتش و نیرو‌های مسلح در ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون تاکید کرد: در عملیات والفجر هشت و فتح فاو نیز نیروی هوایی رژیم بعثی ساقط شدند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود با اشاره به اینکه نیروی زمینی ارتش در تثبیت دشمن در خارج از مرز‌های ایران اسلامی در جنگ نابرابر هشت ساله همراه دیگر سبزپوشان و بسیجیان گام برداشت، افزود: در این دفاع جانانه یک وجب از خاک ایران نصیب دشمن نشد و از ۳۰ کشور دنیا هم پس از پایان جنگ اسیر گرفتیم که نشان حمایت همه جانبه دنیا از صدام و نیروهایش در مقابل ایرانی تنها بود.
غلامی ابراز کرد: ارتشیان همواره کنار مردم در تمام صحنه‌ها حضور دارند و به ویژه در مواقع لازم و بحران‌ها، بلایای طبیعی و مقابله با ویروس کرونا نیز گام‌های موثری برداشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها