به مناسبت روز ارتش صورت گرفت؛

دیدار سردار حیدرنیا با فرمانده لشکر 23 نیروی زمینی ارتش

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه استان البرز امروز به مناسبت روز ارتش، با امیر اکبر نجفی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 23 متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۲۶۴۳۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز به مناسبت روز ارتش، با امیر اکبر نجفی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 23 متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در این دیدار 29 فروردین را یادآور دلاورمردی ها و رشادت های نیروهای ارتشی در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امنیت امروز این مرز و بوم، مرهون حماسه آفرینی های این جان بر کفان است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه 29 فروردین، یک روز تاریخی و پرمضمون و جزو خاطره های ماندگار و معنادار است، افزود: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، در طول دوران دفاع مقدس در مقابل ابرقدرت های جهان ایستادند و سربلند شدند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، ارتشیان را میراث داران خون شهدا برشمرد و بیان کرد: آن ها به خوبی نشان دادند که  نیروهای کارآمد، پرافتخار و مقتدری هستند که با توکل به خدای متعال و الهام از مکتب سیدالشهدا(ع) همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستند.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، مسئول حفاظت و چند تن از معاونین سپاه استان البرز نیز در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام/ص

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها