خبرهای داغ:

محفل انس با قرآن در روستا اروانه برگزار شد

با هدف مانوس شدن مردم و خصوصاً نوجوانان و جوانان با آیات قرآن محفل انس با قرآن در حسینیه روستا اروانه در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۵۰۶
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) و سالگرد شهید ابوطالب داودی در حسینیه روستای اروانه در سرخه همراه با ضیافت افطاری و قرائت دعای افتتاح به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج ولی عصر (عج) برادران و نرجس خاتون (س) خواهران برگزار شد.

این برنامه با تلاوت آیات قرآن توسط قاری نوجوان محمدمهدی احسانی همراه بود.

صنم طاهری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هدف از برگزاری این محافل نهادینه شدن فرهنگ  فراگیری و تلاوت قرآن در بین نسل جوان و شناسایی استعدادهاست.

او افزود: در این برنامه نیز جهت تلاوت آیات قرآن از قاری نوجوان دعوت تا رغبت و انگیزه در نسل امروز نسبت به فراگیری آیات قرآن و اعتماد به نفس جهت تلاوت در جمع ها افزایش یابد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) در خاتمه گفت: با توجه به حضور در ماه مبارک رمضان و دستیابی به آثار و برکات قرآنی در این ماه، باید قدر این محافل، قدر این انس و در خدمت قرآن بودن را بدانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار