خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

انقلاب اسلامی، دستاورد شهدا و استمرار آن، پیام شهداست

سردار آتانی گفت: بی شک رنجی که شهدا برای استمرار و استحکام انقلاب اسلامی متحمل شدند بر هیچ‌کس پوشیده نیست و ما باید بعنوان وارثان و امانت‌داران، از دستاورد مهم شهدا که انقلاب اسلامی است حفاظت نماییم.
کد خبر: ۹۴۲۶۵۱۲
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) جشن میلادی با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و خانواده های پاسداران سپاه امام علی(ع) تاکستان و نیروی انتظامی شهرستان تاکستان برگزار شد.

سردار آتانی در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: همه ما مدیون هدایت اهل بیت(ع) هستیم. ما نمی توانیم ماهیت خودمان را فراموش کنیم. بلکه برای استمرار حقیقت ماه مبارک رمضان ساخته شده ایم.

وی گفت: وقتی حاج قاسم سلیمانی، پرچم داعشی های امریکایی را به زیر کشید، همزمان پیامی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال کرد و گفت؛ من سرباز شما بوده ام و رهبر معظم انقلاب در جواب وی فرمود؛ شما نه فقط در عراق و سوریه و لبنان و نه فقط مسلمانان را نجات داده اید بلکه بشریت را نجات داده اید.

سردار آتانی در ادامه اظهار کرد: بی شک رنجی که شهدا برای استمرار و استحکام انقلاب اسلامی متحمل شدند بر هیچ‌کس پوشیده نیست اما آنچه اهمیت دارد این نکته مهم است که ما بعنوان وارثان و امانت‌داران، از دستاورد مهم شهدا که انقلاب اسلامی است حفاظت نماییم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار