برگزاری محفل انس با قرآن کریم در واحد یادگار امام خمینی (ره)

همزمان با سالروز ولادت سبط اکبر، امام حسن مجتبی (علیه السلام) مراسم محفل نورانی انس با قرآن کریم در واحد یادگار امام خمینی (ره) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۲۶۵۳۵
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد:  معاون  فرهنگی و دانشجویی واحد یادگار امام خمینی (ره) ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: روش، منش، رفتار و کردار امام مجتبی (ع) نمونه روزگار بود. و آن حضرت از بخشنده ترین، بزرگ منش ترین، باسخاوت ترین، حلیم ترین، زاهدترین، راست گوترین، پارساترین، عابدترین، گرامی ترین و پرگذشت ترین در میان مردم بود.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید موسی هاشمی تنکابنی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) گفت:این رویداد فرهنگی همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و کسب فیوضات از این ماه الهی و با هدف ایجاد انگیزه و شور و نشاط معنوی و مذهبی در بین استادان کارکنان و دانشجویان که قشر جوان و پویایی کشور را تشکیل می دهند و در جهت جذب جوانان دانشجو برگزار گردید.

لازم به ذکر است در این برنامه قرآنی آقای دکتر حامد شاکرنژاد به عنوان قاری ممتاز و بین المللی و گروه تواشیح سبحان به اجرای برنامه و قرائت قرآن پرداختند.

و همچنین در پایان این مراسم  به حائزین رتبه های برتر برنامه های فرهنگی جوایزی اهدا گردید.

ارسال نظرات