مراسم گرامیداشت ۲۹ فروردین «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» بعد از ظهر امروز با حضور مسؤولان استانی در گلزار شهدای شهر اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۵۷۴
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

مراسم گرامیداشت روز ارتش در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مراسم گرامیداشت ۲۹ فروردین «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» با حضور مسؤولان استانی در گلزار شهدای شهر اردبیل برگزار شد.

داور همتی، فرمانده تیپ ۴۰ هجومی و متحرک ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک روز ارتش، در این مراسم اظهار کرد: نیروهای مسلح پشتوانه پیشرفت نظام و انقلاب بوده و مایه آرامش خاطر ملت ایران است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی دوران‌ها دفاع از انقلاب و پیروی از ولایت را سرلوحه کارهای خود قرار داده است.

همتی بیان کرد: ارتش دوشادوش سپاه در حفاظت از مرزها و خدمت به مردم حاضر بوده و در ۸ سال دفاع مقدس نیز کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است.

وی گفت: ارتش از ستون‌های قوی نیروهای مسلح ایران بوده و دشمنان باید بدانند که هر قدرتی در منطقه دست از پا خطا کند، با جواب کوبنده این نیروها مواجه خواهد شد.

امام خمینی(ره) احیاگر ارتش مکتبی است

علیرضا صیامی، از فرماندهان سابق تیپ ۴۰ ارتش و از پیشکسوتان دفاع مقدس استان نیز اظهار کرد: در حساس‌ترین روزهای انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی از ضرورت ادامه حیات ارتش دفاع کردند و از انحلال ارتش و بی‌دفاع کردن ملت جلوگیری نمودند.

صیامی با بیان اینکه امام خمینی(ره) احیاگر ارتش مکتبی است، گفت: ارتش در دفاع مقدس در تمامی صحنه‌ها تا آخرین توان ایستادگی کرده و با تقدیم ۴۸ هزار شهید ثابت کرد ارتش بعد از انقلاب اسلامی، ارتشی مکتبی و انقلابی است.

ارسال نظرات