فیلم/ افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت " ضیافت بهار" در یاسوج

نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی با عنوان «بهار ضیافت» با حضور جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۶۲۱
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی با عنوان «بهار ضیافت» با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استانداری، جانشین فرمانده سپاه فتح استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس ستاد اقامه نماز استان، مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیرکل کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل شرکت گاز استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستان در یاسوج افتتاح شد.
معاون فرهنگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:به مناسبت ماه مبارک رمضان، نمایشگاه علوم قرآنی «بهار ضیافت» از ۱۶ رمضان در یاسوج برپا می‌شود و همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳  به نشانی میدان معلم _جنب اداره کل ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرای علاقه مندان است.
سرهنگ وحید مثنوی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۲ هزار عنوان کتاب در قالب ۲۲ غرفه با موضوعات قرآن و عترت به نمایش در می‌آیند.

وی با بیان اینکه موضوعات این نمایشگاه مرتبط با حوزه قرآن و عترت است، افزود: در این نمایشگاه بزرگ قرآنی محصولات فرهنگی، غرفه‌های مد و لباس، خانواده، برنامه های ویژه کودکان، غرفه امر به معروف و نهی از منکر و پاسخ به شبهات، غرفه تولید محتوا در فضای مجازی، غرفه نغمات آسمانی، غرفه «قرآن بخوان جایزه بگیر»، غرفه استعدادیابی اذان، ابتهال، صوت، قرآن، تولیدات رسانه ای و معرفی ظرفیت های فضای مجازی، غرفه جهاد تبیین و گفتمان جوان نیز با حضور مربیان برپا شده است.

مثنوی به برنامه‌های جنبی نمایشگاه «بهار ضیافت» اشاره کرد و گفت: ایستگاه‌های نقاشی و خوشنویسی با حضور هنرمندان، محافل قرآنی، نشست های تخصصی موضوعی، گفت و گو های تخصصی جوانان و پرسش و پاسخ، اجرای نمایش های خیابانی با موضوعات قرآنی از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

معاون فرهنگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نمایشگاه از ۲۹ فروردین ماه به مدت ۱۰ روز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاونت فرهنگی سپاه فتح، اداره کل تبلیغات اسلامی استان، دارالقرآن کریم و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کار خود آغاز کرده است.

وی به برنامه های شبانه این نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: پس از افتتاحیه به مدت ۱۰ شب از ساعت ۲۱ برنامه های جنگ شادی، محفل قرآنی، نشست سبک زندگی و خانواده، تعزیه خوانی، پخش فیلم، آیین شب شعر با موضوع مقاومت و بزرگداشت روز قدس به صورت شبانه در نمایشگاه قرآنی و عترت بهار ضیافت برگزار می شود.

فیلم افتتاح نمایشگاه را در زیر مشاهده کنید 

ارسال نظرات
آخرین اخبار