شاهرود_ سردار دامغانی در دیدار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار با بیان اینکه امروز مردم اتکا و امید به نیرو‌های مسلح برای خدمت و امنیت دارند گفت: ارتش جمهوری اسلامی مکتبی‌ترین ارتش دنیاست.
کد خبر: ۹۴۲۶۶۲۵
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

اتکا مردم به نیرو‌های مسلح/ارتش جمهوری اسلامی مکتبی‌ترین ارتش دنیابه گزارش خبرنگار بسیج، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) سپاه استان و هیئت همراه به مناسبت هفته ارتش جمهوری اسلامی با فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشگر ۵۸ ذوالفقار دیدار کردند.
در این دیدار سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان، ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز ارتش، اظهار کرد: امروز ما مکتبی‌ترین ارتش دنیا را به فرموده فرمانده معظم کل قوا داریم.
او ضمن برشمردن نقاط مثبت و برجسته ارتش مکتبی کشورمان گفت: تنها اتکا مردم در خدمت گذاری و امنیت امروز، ارتش و نیرو‌های مسلح و سپاه هستند و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در تمام زمینه‌ها از جمله حوادث غیر مترقبه، سیل و زلزله و کمک‌های مومنانه در دوران سخت کرونا همراه و کنار مردم بودند به خصوص نیرو‌های خدوم لشگر ۵۸ ذوالفقار.
اتکا مردم به نیرو‌های مسلح/ارتش جمهوری اسلامی مکتبی‌ترین ارتش دنیاسرتیپ دوم ستاد حجت الله غلامی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۵۸ ذوالفقار نیز ضمن تقدیر و تشکر از این دیدار، اظهار کرد: امروز از افتخارات ارتش و نیرو‌های لشگر ۵۸ می‌باشد که در زعامت رهبری هوشمند و فقیه جامعالشرایط هم در عرصه دفاع و امنیت مرز‌ها خدمت می‌کند و هم در عرصه کمک‌های مردمی داخل شهرستان و این از ویژگی‌های یک ارتش مکتبی و مردمی می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها