همزمان با ایام شهادت امیرالمومنین علی(ع)، مراسم بزرگداشت و تجدید عهد رفاقت با شهید ابراهیم هادی و شهید سیدمرتضی رضا قدیری بی سیم چی تازه تفحص شده در کانال کمیل، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۶۶۳۳
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، دبیر ستاد برگزاری مراسم اشاره کرد: با همت گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی، همزمان با روز ضربت خوردن امیرالمومنین حضرت علی (ع) و شصت و پنجمین سالروز تولد شهید ابراهیم هادی و همچنین به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید سیدمرتضی رضا قدیری بی سیم چی در کانال کمیل پس از سی و نه سال، مراسم بزرگداشت این قهرمانان ملی روز پنجشنبه اول اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ در محل گلزار بهشت زهرای تهران، در قطعه ۲۶، برگزار می‌شود.

سید محمد محمدی یادآور شد: در این مراسم که با حضور جوانان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، حجت الاسلام و المسلمین بی آزار طهرانی درباره آثار و برکات انس با شهیدان در مسیر خوشبختی و ویژگی‌های شهید ابراهیم هادی به عنوان یکی از این ستاره‌ها و چگونگی الگوپذیری درست از این قهرمانان سخنرانی خواهد کرد.

همچنین جواد تاجیک، از راویان دفاع مقدس، به بیان رشادتها، خاطرات شهید ابراهیم هادی و نقش برجسته ایشان در میان رزمندگان مدافع حرم و رزمندگان محور مقاومت در دیگر کشور‌ها و هم چنین مقاومت بی نظیر بی سیم چی رشید گردان کمیل و حماسه شهدای دو گردان کمیل و حنظله در پنج روز محاصره در کانال کمیل، می‌پردازد.

در این مراسم که در روز نوزدهم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود حاضرین از نوای گرم مداح اهل بیت ع برادر محمد حسین پویانفر بهره خواهند برد.

دبیر ستاد برگزاری مراسم، خاطره گویی فوتبالیست با اخلاق کشورمان برادر محمد انصاری و اجرای سرود هادی دل‌ها توسط گروه سرود محبان الحسن (ع) را از دیگر برنامه‌های این مراسم اعلام نمود.

همه ساله در اولین روز اردیبهشت، هزاران دلداده راه شهدا در سراسر کشور، مراسم تجدید عهد و بزرگداشتی برای شهید ابراهیم هادی برگزار می‌نمودند که در دو سال قبل این مراسم تنها به صورت مجازی برگزار گردیده بود.

گفتنی است گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی، با برگزاری صد‌ها یادواره برای شهدا و به چاپ رساندن قریب نود عنوان کتاب با موضوع شهدای گرانقدر انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم، توانسته است نقش موثری در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایفا نماید.

ارسال نظرات