سرپرست پلیس راهور استان البرز خبر داد؛

اتخاذ تمهیدات ترافیکی پلیس راهور استان البرز در شب های قدر

سرپرست پلیس راهور استان البرز از آمادگی این پلیس برای تامین نظم و امنیت مراسم لیالی قدر خبر داد و گفت: در صورت نیاز در اطراف امامزادگان و اماکن مذهبی محدودیت های مقطعی ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۶۴۹
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ حمدالله رحمتی پور، سرپرست پلیس راهور استان البرز گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم شب های قدر با بکارگیری حداکثری نیرو ها، ضمن پوشش ترافیکی معابر، در صورت لزوم در اطراف مساجد و تکایا، امامزادگان و اماکن مذهبی اقدام به ایجاد محدودیت های مقطعی خواهد کرد.

اتخاذ تمهیدات ترافیکی پلیس راهور استان البرز در شب های قدر

وی از آمادگی کامل این پلیس برای تامین نظم و امنیت مراسم لیالی قدر خبر داد و افزود: در شب های قدر سال 1401 از ساعت 22 تا پایان مراسمات، عوامل پلیس راهور به صورت ویژه اماکن مذهبی و محل های برگزاری مراسم ها را تحت پوشش ترافیکی قرار می دهند تا تردد و عبور و مرور شهروندان و مراجعین به این مراکز تسهیل شود.

سرپرست پلیس راهور استان البرز با اشاره به اینکه پلیس راهور همه تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و ارائه خدمات به روزه داران به کار خواهد گرفت، بیان کرد: به رانندگان توصیه می شود در این شب ها با توجه به تاریکی هوا و کمبود روشنایی معابر با سرعت مطمئنه تردد کنند تا شاهد تصادف با عابران پیاده نباشیم.

سرهنگ رحمتی پور در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز همچنین در خصوص پارک خودروها در حاشیه معابر با عوامل پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند و از پارک خودروهای خود در محل های ممنوع خودداری کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار