پایگاه مقاومت بسیج، سنگری برای محرومیت زدایی

پایگاه مقاومت بسیج، سنگری برای محرومیت زدایی
پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی آستانه‌اشرفیهاز آن پایگاه‌های فعال در حوزه محرومیت‌زدایی است که ئذ طرح‌های مختلف راهسازی، جاده‌های روستایی، ساخت مسکن و محرومیت‌زدایی فعال بوده است
کد خبر: ۹۴۲۶۶۹۵
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۸

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه‌اشرفیه، بسیج و پایگاه‌های بسیج، یادآور تشکیل مردمی‌ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با افکار و اندیشه‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفته و با گذشت ۴۳ سال همچنان خدمت می کند.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پایگاه‌های بسیج همواره در عرصه‌های مختلف امنیتی، رفاهی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی، امدادی و بهداشتی منشا خیر و برکت بوده و در طی ۴۳ سال گذشته ثابت کردند مادامی که  تفکر بسیجی در کشور حاکم است هراسی نیست چون بسیجیان پرورش یافته مکتب امام حسین(ع)، امام خمینی (ره) و سردار سلیمانی‌ها هستند.

اکنون بسیجیان پایگاه‌های مقاومت در کنار وظیفه ذاتی خود در فعالیت‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی در حوزه جنگ نرم و عرصه‌ فرهنگی به خصوص همکاری در پیشگیری و مباره با کرونا در کنار نهادها، اداره‌ها و تشکل‌ها با جدیت بوده و صداقت خود را نشان دادند.

پایگاه‌های مقاوت بسیج در هر عرصه و موقعیتی به مانند محرومیت‌زدایی ورود پیدا کند خدمات مطلوب ارائه داده و رضایت عمومی را ایجاد می‌کند زیرا بسیج مجاهدان و ایثارگرانی را در خود پرورش دادند که امروز در عالم اسلامی از مظلومین و ارزش‌های اسلامی حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

 پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی شهرستان آستانه‌اشرفیه یکی از آن پایگاه‌های فعال در حوزه محرومیت‌زدایی است که با تبعیت از سردار شهید خود حاج قاسم سلیمانی  طرح‌های مختلف راهسازی، جاده‌های روستایی، ساخت مسکن و محرومیت‌زدایی فعال بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید بهشتی آستانه‌اشرفیه می‌گوید سپاه و بسیج همواره در تمامی بحران ها و شرایط سخت در کنار مردم بوده و بسیجیان این پایگاه در بحران های مختلف از جمله سیل، زلزله و کرونا با ارسال محموله‌های غذایی، توزیع بسته‌های معیشتی و مرمت منازل آسیب  دیده در کنار مردم بوده است.

آیت صدیق معتقد است بسیج و پایگاه‌های مقاومت در حوادث گوناگون از جمله محرومیت‌زدایی و سازندگی در اسرع وقت به مناظق آسیب دیده رفته و در کنار جوانان بسیجی خود به کمک مردم می‌روند.

 

طبق گفته‌های مسئول مقاومت بسیج پایگاه شهید بهشتی توجه به مسائل فرهنگی و تحصیل دانش آموزان یکی از اهداف اعضا این پایگاه است به طوری که با مرمت چند مدرسه و تهیه لوازم آموزشی از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نکردند.

صدیق می‌گوید در طول ایام تعطیلات، کل مدرسه را رنگ آمیزی کردیم و دیوار چینی سرویس بهداشتی نیز تقریباً کامل شده است و نیمکت‌ها را نیز برای رفاه حال بیشتر دانش آموزان مرمت شده است.

یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری به سپاه پاسداران، بسیج و پایگاه‌های مقاومت توجه به مسائل فرهنگی، اجتماعی و اشتغال‌زایی است به این منظور در دوسال گذشته و در اوج دوران کرونا که افراد بسیاری شغل خود را از دست دادند بسیجیان این پایگاه در کنار دیگر اقشار جامعه در حوزه فرهنگی و اشتغالزایی بوده و از هیچ تلاشی برایب کمک به اقشار مختلف جامعه دریغ نکردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی آستانه‌اشرفیه می‌گوید چندین نفر از بسیجیان این پایگاه هرساله به مناطق مختلف و روستایی این شهر رفته و با استفاده از برخی پزشکان بسیجی به مردم خدمات درمانی، بهداشتی مثل گرفتن فشار خون و بررسی میزان قند بدن و بعضا کمک به بسته‌های معیشتی ارائه می‌دهند.

آری جوانان پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی آستانه اشرفیه مهم‌ترین هدف از فعالیت‌های جهادی را خودسازی و ساختن توشه‌ای برای آخرت خود می‌دانند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار