مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

قران کریم، نسخه شفابخش دردها و مشکلات زندگی مردم است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: بی شک قرآن کریم، نسخه شفابخش همه دردها و مشکلات زندگی دنیایی مردم است پیش از اینکه در قیامت و آخرت به داد ما برسد و بتوانیم از آن بهره مند شویم.
کد خبر: ۹۴۲۶۷۲۸
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز شامگاه سه شنبه در آئین افتتاح جشنواره بزرگ قرآنی بهترین پناه که در اردوگاه شهید رجایی برگزار شد، گفت: قرآن کریم نسخه اصلی زندگی در این دنیا و معیشت و همه اعمال و رفتار ماست که باید اجرایی شود.

قران کریم، نسخه شفابخش دردها و مشکلات زندگی مردم است

وی مهم ترین راه اجرایی شدن این نسخه را فهم قرآن کریم دانست و بیان کرد: پس از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید میلیون ها حافظ قرآن کریم در این کشور داشته باشیم، حرکات و اقدامات خوبی آغاز شد و جشنواره قرآنی بهترین پناه نیز در راستای تحقق منویات ایشان به همت پاسداران استان البرز برگزار می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اذعان کرد: بی شک قرآن کریم، نسخه شفابخش همه دردها و مشکلات زندگی دنیایی مردم است پیش از اینکه در قیامت و آخرت به داد ما برسد و بتوانیم از آن بهره مند شویم. بی شک در یک جامعه قرآنی، بسیاری از فضائل ناخودآگاه در آن ایجاد و نهادینه و بسیاری از رذائل نیز برطرف می شود.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی در پایان اظهار کرد: امید است روزی برسد که با انس بیشتر با قرآن کریم و عملی کردن دستورات خداوند و تطبیق رفتار فردی و اجتماعی با این کتاب آسمانی، بتوانیم زمینه ساز حکومتی باشیم که منجی عالم بشریت با ظهور خود و به برکت قران کریم و عمل به آیات نورانی آن، همه دنیا را نجات دهد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها