خبرهای داغ:
 امام جمعه دامغان مطرح کرد؛ 

حضور هدفمند بسیجیان در فضای مجازی لازم و ضروری می باشد

دامغان_امام جمعه دامغان ضمن تأکید بر واکنش به موقع بسیجیان در مقابل هجمه‌های فرهنگی گفت: حضور هدفمند بسیجیان در فضای مجازی لازم و ضروری می باشد. 
کد خبر: ۹۴۲۶۸۳۸
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان امام جمعه شهر دامغان در نشست روشنگری که در محل پایگاه شهید آوینی شهرستان و با حضور اعضای شورا برگزار شد، اظهار کرد: بسیجیان باید در مقابل هجمه‌های فرهنگی، اتفاقات سیاسی و مذهبی کشور مانند ترور دو طلبه در حرم مطهر رضوی نقش آفرین و واکنش به موقع و درست داشته باشند.

خطیب نماز جمعه شهر دامغان نقش و حضور بسیجیان در فضای مجازی را مهم دانست و بیان کرد: بسیجیان با ارتقای سواد رسانه، حضور هدفمند و رصد فضای مجازی می توانند در پیشبرد اهداف انقلاب مؤثر عمل کنند و این حضور یکی از الزامات این دوره و لازم و ضروری می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان ضمن بازدید از فضای پایگاه افزود: پایگاه شهید آوینی فضای مناسبی به جهت تعلیم و تربیت جوانان مومن و انقلابی می باشد و در پایان خواستار همکاری و حضور بسیجیان در ستاد نماز جمعه شهرستان شدند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، برنامه شبی با مسئولین یکی از دیگر برنامه‌های فرهنگی پایگاه شهید آوینی می باشد که با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان امام جمعه دامغان در پارک هفده شهریور با هدف ارائه و بررسی مشکلات شهر در فضایی صمیمانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها