اهدای جعبه های کمک های اولیه به 80 مسجد منتخب منطقه 20

80 جعبه کمک های اولیه با حضور مدیر کل سلامت شهرداری تهران به مساجد منتخب منطقه 20 اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۹۲۸
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران ضمن حضور در جلسه شورای سلامت شهرداری منطقه 20 گفت: در راستای اجرای طرح  تجهیز مساجد به جعبه کمک‌های اولیه همزمان با ماه مبارک رمضان، 80 بسته جعبه کمک های اولیه به مساجد منتخب این منطقه اهدا شد.

صاحب در جلسه شورای سلامت منطقه 20 گفت: ایجاد حال خوب برای شهروندان از اهداف اصلی شهرداری تهران در حوزه سلامت شهروندان است.

او با اشاره به اهمیت توجه به طرح تعالی جمعیت و حمایت از خانواده گفت: شهرداری تهران در راستای رفع موانع ازدواج جوانان و تحکیم بنیان خانواده و مباحث مربوط به افزایش جمعیت و فرزند آوری برنامه ریزی های را انجام داده است.

ناظم رضوی شهردار منطقه 20 در این جلسه با اشاره به اهمیت ارتقاء خدمات بهداشت و درمان و فرهنگ سازی از طریق تبلیغات از سوی  شهرداری گفت: خوشبختانه شهرداری در دوران کرونا با همکاری دیگر سازمان های ذیرربط اقدامات موثری را در کنترل و پیشگیری این بیماری و اجرای طرح واکسیناسیون انجام داده است.

او با بیان اینکه ابعاد سلامت به همه مجموعه ها و سازمان ها و بهره مندی از ظرفیت های مردمی مربوط است گفت: با توجه به پتانسیل خوب و بافت مذهبی شهرری، شهرداری این منطقه برنامه هایی را با مشارکت گروه های جهادی و مردمی برای ترویج ازدواج آسان و ایجاد تسهیلات برای آن و افزایش نرخ فرزند آوری پیش بینی کرده است.

محسن کریمی رئیس اداره سلامت منطقه با بیان اینکه جلسات شورای سلامت به صورت فصلی در نواحی و سالانه در سطح منطقه ای برگزار می شود گفت: در این جلسه مصوبات اجرا نشده در شورای سلامت نواحی بررسی و تحلیل شد.

او افزود: در این جلسه ضمن تقدیر از همکاری شهرداری منطقه 20 با شبکه بهداشت و درمان شهرری، عملکرد اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در این منطقه و خدمات رسانی درحوزه سلامت در پایگاه ها و مراکز بهداشت و درمان ارزیابی شد.

جلسه شورای سلامت شهرداری منطقه 20 با حضور حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران، حجت الاسلام عامری مسئول رسیدگی به امور مساجد شهرستان ری،محمد ناظم رضوی شهردار منطقه، نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرری، مالمیر معاون اجتماعی فرهنگی، شهرداران نواحی و روسای ادارات اجتماعی منطقه 20 برگزار شد.

در پایان این جلسه 80 جعبه کمک های اولیه اهدایی از سوی اداره کل سلامت شهرداری تهران به تعدادی از مساجد منتخب این منطقه اهدا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار