خبرهای داغ:
جشنواره نسل فیروزه‌ای (۳۴)؛

کارشناس مسائل دینی: تفکر، تلاش، توسل و توکل روز موفقیت انسان در زندگی است

جانشین معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(ع) استان اصفهان با اشاره به هدف زندگی از منظر اسلام، گفت: تفکر، تلاش، توسل و توکل روز موفقیت انسان در زندگی است.
کد خبر: ۹۴۲۷۱۳۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رنجبر شامگاه پنج‌شنبه ۱ اردیبهشت در  برنامه «پاتوق دختران نسل فیروزه‌ای» گفت: گام اول برای هر حرکتی در مسیر زندگی و رسیدن به موفقیت مادی و معنوی تفکر است. اینکه انسان مبدا، مقصد و وسیله حرکت را بشناسد، برای یک حرکت لازم است.

وی با بیان اینکه تلاش و کوشش دومین گام حرکت به سمت موفقیت است، ادامه داد: آیات و روایات دینی انسان را به تلاش و کوشش توصیه می‌کند و این امر در سیره دانشمندان و بزرگان مشهود است.

این کارشناس دینی توسل به ۱۴ معصوم علیهم السلام و توکل بر خدا را دو گام دیگر برای موفقیت برشمرد و افزود: انسان بدون اتکا به خداوندی که آفرینده انسان است و بدون توسل به خاندان عصمت و طهارت که آبرومند درگاه الهی هستند نمی‌تواند مسیر زندگی را به سلامت طی کند.

«پاتوق دختران فیروزه‌ای» در راستای جشنواره «ماه امید نسل فیروزه‌ای» ویژه دختران جوان توسط پایگاه حضرت مریم (س) حوزه ۶ ریحانه النبی (ص) ناحیه بسیج امام رضا (ع) در دبیرستان فاطمه الزهرا (ع) برگزار شد. 
در این مراسم که با حضور ۳۰۰ نفر از دختران بسیجی پایگاه‌های حوزه ریحانه‌النبی (ص) برگزار شد، برنامه‌های متنوعی از جمله سرود «سلام فرمانده» توسط گروه «شیخ مفید»، پرسش و پاسخ، نماز جماعت و ضیافت افطار اجرا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار