خبرهای داغ:
در بیانیه سپاه فجر استان فارس بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران آمده است:

ماهیت خدامحور و ولایتمدار سپاه از آن روز برآمدن تا کنون ذره ای تردید و کمترین تغییری در ماهیت و رسالت انقلابی خویش نداشته است

سپاه فجر استان فارس بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۷۱۵۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سپاه فجر استان فارس بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرج است:

دوم اردیبهشت سالروز بنیاد نهادن نهال ارزشمند به دست حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی در سال1358 است که امروز این ساختار الهی تبدیل به شجره ی طیبه ی گشته و آوازه ی عزت مندی سپاه و دفاع از مظلوم آن در سراسر گیتی طنین انداز شده است . ماهیت خدامحور و ولایتمدار سپاه از آن روز برآمدن تا کنون ذره ای تردید در انجام رسالت خود ندیده و کمترین تغییری در ماهیت و رسالت انقلابی خویش راه نداده است . راز موفقیت و توفیق سپاه درهمین الهی و ولایی بودن است که امروز برتری در همه صحنه های نبرد را از دشمنان به سرکردگی آمریکای جنایتکار سلب نموده است .در شرایط حاضر سپاه ، تهدیدات را یکی پس از دیگری تبدیل به فرصت نموده و در جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب اسلامی در هر سطحی آنان را به شکست کشانیده است و اولویت های آن برای مقابله با نظام مقدس اسلامی ایران را به ترجیحات دیگری در جنگ نرم تبدیل نموده است .
سپاه بنیاد خود را بر معنویت حماسی ، عقلانیت دینی و انقلابی، اخلاص در عمل ، توکل به خدا و دست یابی به آخرین فن آوری روز در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای متعالی آن استوار نموده است . امری که فضایی دل انگیز را برای سپاه و رعب انگیز برای دشمنان ایجاد نموده است . همین مفاهیم موجب حرکت، پویایی و بالندگی این نیروی انقلابی در سطوح داخلی و خارجی مطابق با نیاز انقلاب اسلامی است . سپاه در تمام صحنه ها با مردم بودن را برای خود یک اصل ثابت دانسته و در هر شرایطی خود را هم عرض با ملت شهید پرور و قهرمان ایران اسلامی می پندارد.کارنامه درخشان سپاه در کمک های مومنانه ، همیاری با هموطنان در صحنه بلایای طبیعی از قبیل سیل و زلزله ، دژ استوار بودن در مقابل تهدیدات سخت و نیمه سخت ، پیشتاز بودن در بصیرت بخشی و جهاد تبیین برای مواجهه با جنگ نرم و جنگ شناختی امروز دشمن همه و همه گواه برا این معناست.
سپاه امروز به طور مطلق بر این باور است که در شرایط کنونی مبتنی بر فرمان ولی امر مسلمین "جهاد تبیین " یک راهبرد قطعی ، فوری و ضروری برای خنثی سازی جنگ شناختی وتحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی است و می بایست این رهنمود حکیمانه را همگان یک رسالت دینی ، انقلابی و ملی تلقی نمایند و سپاه در تحقق این این امر نورانی لحظه ای دریغ نخواهد نمود. دشمنان انقلاب اسلامی امروز به واسطه ی هم افزایی و تعامل مومنانه نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی یارای رویارویی در جنگ سخت در برابر ایران اسلامی را از دست داده اند و به همین دلیل دروغ پراکنی و تحریف اسلام و انقلاب و ایران را در صدر راهبردهای خود قرار داده اند که این مکر آنان هم انشاءالله با جهاد تبیین ملت بزرگ ایران خنثی گشته و موجبات رشد بیشتر بینش اسلامی ، انقلابی و ملی آحاد ایرانیان فراهم خواهد آمد .
سپاه فجراستان فارس ضمن گرامیداشت این روز فرخنده و یاد و خاطره ی همه شهیدان و ایثارگران سرفراز و تکریم خانواده های معظم آنان، این اطمینان را به ملت عزیز ایران به ویژه مردم شریف و ولایتمدار پانزده هزار شهید گلگون کفن استان فارس خواهد بخشید که هر لحظه از این نهاد مقدس، پاسداری نموده و به فضل الهی و یاری آحاد مردم عزیز ایران در مقابل دشمنانی که در مقابل دین و دنیای ملت قهرمان ما بایستند خواهد ایستاد .
ولله الحمد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها