به مناسبت سالروز تأسیس سپاه؛

اقتدار و افتخار آفرینی ها سپاه، دشمنان را ناکام کرده است

فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: اقتدار و افتخار آفرینی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف ضمن ناکامی اهداف شوم شیطان بزرگ،باعث کینه ورزی دشمنان زبون این ملت و انقلاب شده است.
کد خبر: ۹۴۲۷۱۶۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، سرهنگ پاسدار عباس رحیمی افزود: تاسیس سپاه، سرآغاز تشکیل نهادی متعهد و برخاسته از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لردگان افزود: دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، با تدبیر و آینده نگری حضرت امام خمینی (ره) سرآغاز تشکیل نهادی متعهد و برخاسته از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با پاسدارانی مخلص ، مقتدر ، وفادار به ارزشهای انقلاب اسلامی، شجاع، ازخودگذشته و پیشتاز در عرصه های مختلف نظامی ، اقتصادی ، سازندگی ، فرهنگی و معنوی است.

وی ادامه داد: درطول حیات پُرثمر این نهاد انقلابی، پاسداران جان برکف، به عنوان حافظان امنیت و آسایش ، تمامی تهدیدها را به جان خریدند و فتنه ها و توطئه های داخلی و خارجی را نقش بر آب ساختند و به بهای جان خود ،ایران عزیز اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح کشور از گزند آسیب ها ، درامان نگه داشتند.

رحیمی تاکید کرد: سپاه پاسداران علاوه بر قدرت نظامی و فرهنگی در عرصه خدمت رسانی به مردم عزیز به عنوان ولی نعمتان نظام و انقلاب بخوبی ایفای نقش نموده است. این نهاد با تکیه بر نیروی عظیم بسیج مردمی در هر میدانی که وارد شده است ، مقتدر و سربلند بیرون آمده و همین افتخار آفرینی ها ضمن ناکامی اهداف شوم شیطان بزرگ، باعث کینه ورزی دشمنان زبون این ملت و انقلاب شده است.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان در پایان با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه گفت: امیدوارم در سایه اتکال به قدرت خداوند بی همتا ، عنایت حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنافداه) و با تکیه بر فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله‌العالی)این نهاد انقلابی، مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت‌های خویش بیش از پیش موفق و مؤید باشد.

ارسال نظرات