خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک؛

خط قرمز سپاه پاسداران، «انقلاب، رهبری و مردم است»/ تبلور امنیت در محور مقاومت با حضور سپاه، نمایان شد

فرمانده سپاه شهرستان آبیک عنوان کرد: خط قرمز سپاه پاسداران، «انقلاب، رهبری و مردم است» و به برکت خون شهدای مدافع حرم و حاج قاسم سلیمانی امروز تبلور امنیت نه تنها در داخل کشور بلکه در محور مقاومت قابل مشاهده است.
کد خبر: ۹۴۲۷۱۹۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

قزوین_سرهنگ مهدی صادق پور فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق‌طلبانه و آزادیخواهانه ملت رشید و مسلمان ایران و مولود انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی گفت: جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت‌های بی‌شمار رزم‌آوران این نهاد مقتدر، در طول هشت سال دفاع مقدّس، بر هیچ‌کس پوشیده نیست. چرا که سپاه از دل مردم جوشید و مردم شاهد تشکیل و پاک گرفتن و نیز اقتدار این نهاد مقدس بودند.

سرهنگ صادق پور عنوان کرد: پاسداری به معنای حراست و نگهداری است و در حقیقت پاسداری در انقلاب اسلامی ایران، حرکتی برای رسیدن به شعار غلبه خون بر شمشیر بود که این مصداق، در دوران دفاع مقدس و پس از آن در دوران سازندگی و نیز در عرصه های دفاع از امنیت درون مرزی و برون مرزی با حضور پاسداران سپاه بارز و نمایان است.

وی افزود: افتخار امروز سپاه حضور در کنار مردم در شرایط سخت شیوع کرونا است، البته که در سختی‌های گذشته نیز سپاه در کنار مردم و در دل مردم بوده است. سپاه با تکیه به ظرفیت مردمی اقدامات اثرگذاری از بدو تشکیل تا کنون انجام داده است که حضور گسترده در مقابله با بیماری کرونا فقط بخشی از اقدامات این نهاد مردمی و مقدس است.

فرمانده سپاه شهرستان آبیک در ادامه تصریح کرد: خط قرمز سپاه پاسداران، «انقلاب، رهبری و مردم است». پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای ماموریت با تمام وجود پای کار هستند و از جان و ابروی خود برای اعتلای ایران اسلامی گذشته اند.

وی یادآور شد: به برکت خون شهدای مدافع حرم و حاج قاسم سلیمانی امروز تبلور امنیت نه تنها در داخل کشور بلکه در محور مقاومت قابل مشاهده است.

سرهنگ صادق پور با یادآوری این موضوع که تنوعی از برنامه ها و خدمات امروز توسط سپاه در حال اجراست، گفت: در این خدمات، مردم یاری و مردم داری و محروم نوازی در اولویت است و نمونه های آن در کمک مومنانه مبارزه با ویروس کرونا و ساخت خانه محرومین، آزادی زندانیان غیر عمد و گشت‌های محله ای بسیج از آن جمله است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار