خبرهای داغ:

10 بسته معیشتی به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت حضرت زینب (س) سرخه توزیع شد

به مناسبت شب های قدر 10 بسته معیشتی به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت حضرت زینب (س) سرخه بین خانواده های نیازمند در سطح محله توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۲۷۲۸۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ماه مبارک رمضان و شب های قدر و در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند 10 بسته معیشتی به همت گروه جهادی و بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت زینب (س) سرخه تهیه و توزیع شد.

طاهره فیض فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به دنبال اعلام رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم شناخت و مساعدت به افراد و خانواده های نیازمند در ایام بیماری کووید ۱۹ در قالب رزمایش مومنانه، بسیجیان و گروه های جهادی این پایگاه مقاومت اقدام به کمک به خانواده های نیازمند کردند.

او افزود: خداوند در زندگی فرصت‌های طلایی پیش روی انسان قرار می‌دهد که اگر از آن استفاده نشود، قابل جبران نیست. دستگیری از نیازمندان، کمک به فقرا و ایتام یکی از از فرصت‌های طلایی است و خیرین زمان استفاده از این فرصت را به دست آورده‌اند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در ادامه اضافه کرد: این بسته ها شامل برنج ایرانی اعلا، زعفران، کشمش، زرشک، ادویه جات، تن ماهی، حلوا ارده و 12بسته نان لواش بوده است.

فیض بیان داشت: همچنین یک عدد یخچال و 7 میلیون ریال پول نقد و 10 میلیون ریال حواله نان به نیازمندان اهدا شد. اهدای هدیه به کودک یتیم به ارزش 2 میلیون ریال از دیگر کمک های مومنانه به همت بسیجیان بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها