خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان:

سپاه مظهر اقتدار ملی است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با بیان این‌که سپاه مظهر اقتدار میدانی است گفت : اقتدار سیاسی، اقتدار بر روی زمین، در میدان را سپاه داراست و اقتدار در میدان موجب اقتدار سیاسی نیز می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۷۲۸۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰

سرگرد پاسدار عماد بهرامی  جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در دهاقان؛  ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تسلیت شهادت امام علی (ع) اظهار داشت :  در ۲ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ ، حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی  با هوشمندی و درایت فرمان تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر فرمودند؛ بر اساس این فرمان وظیفه این نهاد حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در برابر دشمنان داخلی و خارجی تعیین شد.

 

وی افزود: به دستور فرماندهی معظم کل قوا ، سپاه آمادگی نظامی خود را به بهترین و نوآور ترین شکل حفظ کرده است ؛ به طوری که امروز نیروی زمینی ، دریایی، هوا فضا ، قدس و سازمان بسیج  در سایه روحیه انقلابی و  معنویتی که از سر چشمه  جوشان دل منور و روح مصفای  امام خمینی (ره)  پیوسته می‌جوشد  توانسته نقش خود را به خوبی ایفا و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تضمین کند.

سپاه مظهر اقتدار میدانی است

بهرامی ادامه داد: سپاه پاسداران امروز به حمدلله  فهرست بلندی از افتخارات ، تجارت و نوآوری‌های نظامی و فنی و مجموعه‌ای از نیروهای  مخلص، متعهد ،کارآمد و حزب‌اللهی  را در اختیار دارد.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با بیان این‌که سپاه مظهر اقتدار میدانی است گفت : اقتدار سیاسی، اقتدار بر روی زمین، در میدان  را سپاه داراست و اقتدار در میدان موجب اقتدار سیاسی نیز می‌شود.

 

وی بیان کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از انقلاب ، تمامیت انقلاب و اهداف انقلاب  و برای مقابله با دشمنان به وجود آمده است و تمامی دشمنی‌های دشمنان در مقابل سپاه صف بسته‌  چرا که سپاه پاسدار انقلاب است.

 

بهرامی با اشاره به فعالیت نیروهای پنج‌گانه   سپاه پاسداران گفت :  این نهاد مقدس  با همت قوای پنج‌گانه  خود با قدرت به مأموریت خود ادامه  می‌دهد ،  نیروی زمینی با دارا بودن انواع تسلیحات سبک و سنگین، نیروی دریایی  با داشتن  یک هندسه قدرت کامل برای دفاع ، انواع تجهیزات ، نسل نوین  شناورهای تندرو و سایر  تجهیزات که در عصر تحریم‌های ظالمانه  ساخته شد به وظایف  خود با قدرت تمام ادامه می‌دهد و  این نشان از  توان بسیار بالای این نیرو ها است.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با اشاره به  نیروی هوا فضای سپاه پاسداران  گفت :  این نیرو که دارای پهباد ، سامانه پدافند موشکی،  سامانه راداری ، موشک‌های نقطه‌زن ، پایگاه‌های موشکی پهبادی ، پرتاب ماهواره با سامانه بومی  است توانسته  مظهر اقتدار میدانی را نشان دهد.

وی با بیان این‌که نیروی قدس سپاه مسؤولیت  فعالیت‌های برون‌مرزی را بر عهده دارد گفت :  این نیرو در جریان جنگ ایران و عراق  تأسیس شده و توانسته پشتیبان بسیار خوبی برای مردم کشورهای مظلوم  باشد.

سازمان بسیج یکی از بازوان قدرت نظام است

 

بهرامی با اشاره به فعالیت سازمان  بسیج مستضعفین بیان کرد :  این سازمان یکی از بازوهای قدرت جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و مأموریت جذب ، آموزش ، سازماندهی و بکارگیری نیروهای داوطلب مردمی را  در راستای تحقق اهداف انقلاب  اسلامی و حفظ دستاوردهای آن بر عهده دارد.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان  اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  توانسته است امروز با قدرت  از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران ، سربلند و پیروز بیرون بیاید و به حول قوه الهی و با رشادت پاسداران جان بر کف خود این انقلاب را به انقلاب جهانی مهدی موعود (عج) می‌رساند.

 

 

وی  در ادامه بیان کرد : ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان نیز با توجه به  برنامه‌های ابلاغی از سازمان  و با جذب و سازمان‌دهی نیروهای داوطلب بسیجی در عرصه‌های دفاعی امنیتی ،خدمات‌رسانی با قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی،گروه‌های جهادی و ایجاد کارگروه‌های فرهنگی اجتماعی،علمی،فضای مجازی،تعلیم و تربیت نقش خود را به خوبی ایفا کند.

ساخت و مرمت ۱۵ منزل مسکونی توسط قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی دهاقان

بهرامی  با اشاره به فعالیت کارگروهفرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج دهاقان گفت : این کارگروه  سه محله کرامت داشت که با توجه به وجود آسیب‌های اجتماعی در این محلات  ۳ کارگاه در قالب ۴۰ جلسه در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی  طی یک سال گذشته برگزار شد.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت : در موضوع سازندگی ، سه قرارگاه در حال فعالیت هستند که ۴۲ گروه محرومیت‌زدایی ذیل این قرارگاه‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند، در سالی که گذشت  ساخت و مرمت 15 منزل مسکونی محرومین توسط گروه‌های محرومیت‌زدایی بسیج انجام شد.

 

وی  در همین راستا  با اشاره به توزیع کمک‌های مؤمنانه در بین جامعه هدف گفت : ۸ هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه‌های محله محور شهید سلیمانی  توزیع شد و در  روزهای آتی نیز بیش از ۱ هزار بسته در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

بهرامی  به فعالیت‌های کارگروه علمی بسیج دهاقان اشاره کرد و گفت : برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی، برگزاری ۶۰ کلاس تقویتی برای پایه‌های مختلف تحصیلی ،توزیع ۶۰۰ بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان کم بضاعت، اعطای ۴۲ وام خرید تبلت و گوشی ،برگزاری ۱۰ جلسه پاسخ به شبهات در یک سال گذشته انجام شد.

 

برگزاری نمایشگاه  جهادگران ماندگار دهاقان

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سازندگی، علمی، فرهنگی اجتماعی و اشتغال‌آفرینی در سال گذشته خبر داد و گفت :  این نمایشگاه که دارای ۷۵ غرفه بود میزبان تعدادی از  تولیدکنندگان استان‌های مختلف و دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز بود.

 

وی از تأسیس یک  مرکز مشاوره با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان خبر داد و گفت :در این مرکز مراحل مشاوره شامل انجام تست‌های روانشناسی، مشاوره روان‌شناختی، مشاوره خانواده، روابط میان افراد، مشاوره تحصیلی، مشاوره ازدواج، مشاوره کارآفرینی،  توسط افراد مجرب به متقاضیان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات