خبرهای داغ:
رابط بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت استان قزوین؛

ملت ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری، نقشه های دشمنان را ناکام می گذارند

حجت الاسلام افشار عنوان کرد: دشمنان این ملت بدانند که ایران اسلامی امروز رهبری حکیم و اندیشمند دارد که با یک سخن مقام معظم رهبری تمامی نقشه های انان را ناکام می گذارند.
کد خبر: ۹۴۲۷۳۵۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

قزوین_حجت الاسلام عباس افشار رابط بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت استان قزوین در شب بیست ویکم ماه مبارک رمضان در جمع زائران حرم حضرت زینب کبری(س) ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت علی(ع) بیان کرد: یکی از ویژگی های برجسته حضرت علی(ع) دستگیری از نیازمندان و یتیمان بود که چه خوب است بتوانیم این موضوع مهم را اولویت اصلی تمام برنامه های زندگی خود قرار دهیم.

رابط بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت استان قزوین بیان کرد: دستگیری از نیازمندان از آموزه های اصلی دین مبین اسلام است که خدای متعال در قران کریم به این امر فراوان پرداخته است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه سردار دلها شهید سلیمانی عنوان کرد: ملت ایران هیچگاه فداکاری، رشادت و جانفشانی این سرداران ارزشمند را از یاد نخواهند برد.

وی ادامه داد: دشمنان این ملت بدانند که ایران اسلامی امروز رهبری حکیم و اندیشمند دارد که با یک صحبت مقام معظم رهبری تمامی نقشه های انان را ناکام می گذارد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها