خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

سربازان، نیروی جوان و تضمین کننده امنیت ملت و انقلاب اسلامی هستند

سردار آتانی گفت: خصوصیت ویژه سربازان عزیز که بهترین دوران زندگی خود را با دوری از خانواده خود برای امنیت ملت عزیز ایران صرف می کنند، این است که آنها تضمین کننده امنیت ملت و انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۴۲۷۳۵۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سحر روز بیستم رمضان المبارک، باحضور در جمع سربازان ستاد فرماندهی سپاه استان، با سربازان ستاد سپاه استان دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: آن چیزی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ما فراهم کرده است این است که در همه زمان ها و مکان ها فرصت انجام واجبات و مستحبات را فراهم کرده است.

وی گفت: وجود مقدس حضرت علی(ع) بالاترین منصب را به فرمانده لشگر خود، مالک اشتر لقب داد و وی را بعنوان سرباز اسلام نام نهادند و خوشحالیم که نام ما بعنوان سرباز اسلام در جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

سردار آتانی اظهار کرد: شخصیت بی بدیل جبهه مقاومت شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود به همه توصیه کرد که «روی سنگ قبر من بنویسید سرباز». که با این کار هم به مقام سرباز ارج و منزلت نهاد و هم به همه کسانی که در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت عزیز تلاش می کنند، مسیر را نشان داده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: انقلاب به برکت هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری شکل گرفت و ما در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در رکاب امامین انقلاب، در منصب سربازان انقلاب خدمت می کنیم.

وی افزود: خصوصیت ویژه سربازان عزیز که بهترین دوران زندگی خود را با دوری از خانواده خود برای امنیت ملت عزیز ایران صرف می کنند، این است که آنها تضمین کننده امنیت ملت و انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار