امام جمعه بهاباد:

بزودی اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد / شب قدر از هزار شب بهتر و والاتر است

امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد گفت: یقین داریم که پیروزی مردم فلسطین نزدیک است و به یاری خدا اسرائیل از صفحه روزگار محو می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۷۴۷۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزرای بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی درخطبه‌های نماز جمعه این هفته بهاباد با بیان اینکه روز قدس امسال که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزارمی‌شود از حساسیت ویژه‌ای برخورداراست اظهارداشت: ماه رمضان امسال برای فلسطین و قدس، ماه رمضان متفاوتی بوده و خواهد بود لذا شایسته است برای برگزاری یک روز قدس متفاوت پس از دو سال وقفه، از هم‌اکنون خود و دیگران را آماده کنیم.
امام جمعه بهاباد بیان داشت: امام راحل با حکمت، روشن بینی و دوراندیشی که داشتند جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و روز قدس، روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اظهار تنفر از اسراییل غاصب است.
رئیس شورای فرهنگی عمومی بهاباد بیان داشت: با توجه تعطیلی دو ساله راهپیمایی روز قدس بر اثر کرونا و نیز با توجه به شرایط منطقه و انفعال بعضی از کشور‌های منطقه، می‌طلبد که امسال به مراسم راهپیمایی قدس توجه ویژه شود و به صورت دشمن شکن برگزار شود.
امام جمعه بهاباد در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت سالروز شهادت امیرالمومنین (ع) وشب‌های قدراظهار کرد: یقینا زندگی و شهادت حضرت علی (ع) سراسر درس شهامت، فداکاری، ایثار و ایستادگی در مقابل دشمنان است.
وی با بیان اینکه حضرت علی (ع) اسلام حقیقی را به نمایش گذاشت و مقابل اسلام اموی ایستاد افزود: در مدت کوتاه حکومت علی (ع) توطئه‌ها و دسیسه‌ها هیچ وقت اجازه نداد مردم آرامش پیدا کنند و باید به تاریخ مراجعه کرد و دید که چه کسانی عامل این ناآرامی‌ها و دسیسه‌ها بودند
حجت الاسلام بشکانی با بیان اینکه امام علی (ع) تنها متعلق به جهان اسلام نیست تصریح کرد: حضرت علی (ع) متعلق به تمام بشریت در جهان است و کسی که پیرو آن حضرت باشد زمینه سعادت و کمال آن در دنیا و آخرت فراهم می‌شود.
وی به مجاهدت وایثارگری‌های حضرت علی ع در طول دوران حکومت خود اشاره کردو افزود: مجاهدت‌ها و فداکاری‌هایی که امیر مومنان (ع) برای اسلام صرف کرده اند؛ به تعبیر رهبرمعظم انقلاب (حفظه الله تعالی) آنچه امیرالمؤمنین از فداکارى براى اسلام، براى دین، براى حفظ جان پیغمبر، براى حفظ دین پیغمبر، براى شرف و عظمت امّت اسلامى انجام‌داد، واقعاً جهادهاى فوق طاقت بشرى است.
امام جمعه بهاباد برحضورمردم درمراسم احیای شب‌های قدرتاکید کرد وگفت: شب قدرازهزار شب بهترووالاتر است وباید به آن اهمیت بیشتری داد ودرمراسم احیای شب‌های قدر شرکت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار