خبرهای داغ:
معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان همدان خبر داد
نهاوند-معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به اجرای ۱۴ پروژه آموزشی در شهرستان نهاوند، گفت: در چند روز اخیر مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان تخصیص داده شده که به پروژه‌ها تزریق می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۷۴۸۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمید شیرازیان در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از پروژه‌های در حال اجرا در شهرستان نهاوند، اظهار کرد: اداره کل نوسازی استان در حال حاضر، ۱۴ پروژه آموزشی در شهرستان نهاوند در دست اجرا دارد که در چند روز اخیر مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان تخصیص داده شده که به پروژه‌ها تزریق می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه به تازگی اعتباری از محل اعتبارات محرومیت زدایی برای پروژه‌های آموزشگاه ابن سینا و سنایی ابلاغ شد که فعلا ۵۰ درصد آن نیز تخصیص داده شده است.

معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه در دو سال اخیر به واسطه‌ی شیوع ویروس کرونا و به تبع آن کم شدن حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس، در بحث سیستم‌های گرمایشی در استان با یک چالش مواجه شدیم، خاطرنشان کرد: از محل استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس در سال تحصیلی جاری، حدود ۶۰۰ میلیون تومان برای مدارس علم و صنعت و ولایت تخصیص داده شد.

وی ادامه داد: در همین راستا اعتبارات جدید در حال ابلاغ به استان می‌باشد که سهم شهرستان نهاوند از این اعتبارات، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌باشد که با اولویت‌بندی، مدارسی که مشکلات تأسیساتی دارند، مشکلشان برطرف خواهد شد.

شیرازیان با اشاره به اینکه برای رفع مشکل ایزوگام مدارس، ۱۶۰ هزار متر ایزوگام در نظر گرفته شده است که در ایام تابستان انجام خواهد شد، ادامه داد: همچنین از محل سهم قیر رایگان، بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان دریافت کرده ایم که در این رابطه نیز با در نظر گرفتن اولویت، کار آسفالت محوطه مدارس به زودی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه کاره استخر دانش‌آموزی و ساختمان نیمه کاره آموزش و پرورش نهاوند در شهرک شهید حیدری، گفت: برآورد هزینه برای تکمیل ساختمان نیمه کاره آموزش و پرورش بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان است و پروژه‌ی استخر دانش آموزی نیز ۱۸ میلیارد تومان اعتبار دارد که پیگیریِ تخصیص اعتبار برای تکمیل این دو پروژه در شهرستان نهاوند، از اولویت‌های اداره کل نوسازی مدارس استان در سفر ریاست محترم جمهوری به استان همدان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات