در جلسه صمیمانه جانشین بسیج مهندسین صنعت و معدن بوشهر با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برگزار گردید دو طرف در خصوص همکاری و هم افزایی های دو جانبه جهت رفع مشکل تأمین آب واحدهای تولیدی تأکید کردند.
کد خبر: ۹۴۲۷۵۰۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، مهندس محمد سیار در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان، تصدی این مسئولیت را خدمت مهندس ابولحسن عالی تبریک گفتند و برای ایشان که فردی انقلابی هستند آرزوی موفقیت و توفیقات روز افزون نمودند.

جانشین سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان با بیان اینکه موضوع بحران آب در استان بویژه در فصل گرما جدی است، از پشتیبانی همه جانبه بسیج مهندسین استان از شرکت آب و فاضلاب استان در پیشبرد اهداف و مأموریت ها بویژه عبور از بحران آب در فصل گرما سخن گفتند.

جانشین سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان بوشهر ضمن تبیین اقدامات این سازمان در پشتیبانی و مانع زدایی از واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی استان بوشهر، از برنامه های آینده این سازمان برای تداوم اقدامات  و فعالیت ها در حمایت و رفع موانع تولید از واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی و بویژه در حوزه شناسایی نیازهای فناورانه و دانش بنیان نمودن واحدهای تولیدی مستعد خبر داد.

مهندس محمد سیار در ادامه نسبت به طرح برخی از مشکلات واحدها و مجتمع های تولیدی صنعتی و معدنی در حوزه تأمین آب شرب و مصرفی پرداختند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر جناب آقای مهندس ابولحسن عالی ضمن خیر مقدم به حاضران در جلسه، به ارائه گزارش کوتاهی در خصوص وضعیت این شرکت و مشکلات پیش رو و برنامه‌های خود برای عبور از این مشکلات پرداختند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ستون مستحکم و قابل اتکا و اعتماد نظام جمهوری اسلامی است، از آمادگی خود برای همکاری های گسترده با سپاه امام صادق علیه السّلام استان و بویژه سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان بوشهر در اجرای برنامه های مشترک و خدمات همه جانبه به مردم فهیم و نجیب استان سخن گفتند.

وی در ادامه دیدار با توجه به درخواست جانشین سازمان بسیج مهندسین استان بوشهر در خصوص رفع مشکل تأمین آب واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی استان، اعلام آمادگی کامل نمودند ظرف یک هفته کلیه درخواست های مرتبط با شرکت آب و فاضلاب استان، توسط بسیج مهندسین صنعت و معدن استان جمع بندی و در جلسه مشترک دو جانبه تعیین تکلیف و رفع مشکل شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات