خبرهای داغ:
مدرس حوزه و دانشگاه:

واقعه طبس باید تبین و تبلیغ شود

حجت الاسلام پناهی گفت: واقعه شکست مفتضحانه امریکا در صحرای طبس یکی از نشانه های قدرت خداست، که باید تبلیغ شود.
کد خبر: ۹۴۲۷۵۶۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهی مدرس حوزه و دانشگاه در آیین گرامیداشت پنجم اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، گفت: این واقعه درسی است برای ما که اگر به خداوند ایمان داشته باشیم پیروز خواهیم شد.

وی با بیان اینکه دشمنان ما بدنبال دلسرد کردن مردم است، گفت: همه ما چه شیعه و چه سنی باید با وحدت و انسجام در برابر دشمنان اسلام بایستیم و مقاومت کنیم.

مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه تاریخ ما پر از نشانه‌های قدرت خداوند است، که باید تبلیغ شود، گفت: یکی از آن‌ها شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پناهی گفت: شکست مفتضحانه آمریکا در طبس دست خداوند را به همراه داشت و پنجم اردیبهشت یوم الله است، زیرا خداوند متعال در شرایطی که کسی فکرش را نمی‌کرد، وارد عمل شد.

مدرس حوزه و دانشگاه اظهار داشت: خداوند متعال به‌صورت ویژه به بندگانش قدرتی را نشان می‌دهد تا آیات قرآن معنا شود و مردم از شک و شبهه خارج شوند که این روز‌ها ایام الله است.

همچنین در این مراسم  سرهنگ غلامرضا فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، اظهار داشت: علاوه بر سطح جامعه باید موضوع شکست مفتضحانه آمریکا در سطح بین‌الملل پرداخته شود.

وی گفت: به مسئله حادثه صحرای طبس کم توجه شده است که باید در ابعاد و زوایای مختلف در سطح مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه و جامعه به این موضوع مهم پرداخته شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه این حادثه شکست آمریکا، ابر دشمن کشور را به خوبی نشان می‌دهد، افزود: در حادثه صحرای طبس، شن‌ها مأمور خدا بودند تا این شکست بزرگ آمریکا را به گوش جهانیان برسانند.

فلاحی با بیان اینکه مراسم گرامیداشت این حادثه بزرگ بعد از دوسال وقفه فردا در صحرای طبس برگزار می‌شود، گفت: سخنران این مراسم «قناعت» استاندار خراسان جنوبی است که این مراسم به صورت پخش زنده از شبکه‌های سراسری نیز به روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها