امام جمعه ایلام:

فوریت جهاد تبیین بیانگر نزدیک بودن خطر نفوذ فرهنگی در بین نسل جدید است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دستور قطعیت و فوریت داشتن جهاد تبیین توسط مقام معظم رهبری نشانه نزدیک بودن خطرهای فرهنگی به نسل جوان و نوجوان است.
کد خبر: ۹۴۲۷۵۷۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در گفت و گو با اصحاب رسانه اظهار داشت: خطرهایی رهبر معظم انقلاب احساس کرده‌اند که دستور صریح مبنی بر جهاد تبیین قطعی و فوری همگانی را صادر و بر اجرای آن تاکید کردند.

وی افزود: این دستور رهبری بیانگر جدی بودن خطر نفوذ فرهنگ غربی در بطن جامعه ما است که اگر دیر برای مقابله با این فرهنگ منحط غربی اقدام کنیم سخت ترین آسیب ها را خواهیم دید که جبران آن نیز سخت خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار ادامه داد: وظیفه همه دستگاه ها و اقشار مختلف مردم لبیک به هشدار صریح و روشن مقام معظم رهبری است که طی هفته های اخیر در سطح کشور طنین انداز شده است.

وی یادآور شد: باید در برابر تبلیغات گسترده و اغواگرانه دشمنان که با هدف جذب جوانان و نوجوانان است، روشنگری و تلاش کنیم تا تبلیغات منفی و تحریف های دشمنان خنثی و دستاوردها و رشد انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف در سطح کشور و حتی بین الملل تبیین و معرفی شود.

وی اضافه کرد: رسانه های هدف دار غربی و دشمنان نباید منبع خبری و اطلاعاتی نسل جوان و نوجوان ما باشد چرا که دشمنان توانمندی های انقلاب اسلامی را بیان نمی کنند بلکه رسانه ها و مسوولان ما که باید تلاش این دستاوردها را بیان کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: صاحبان تریبون اعم از روحانیت، فرهنگیان و استاتید، روسای اتحادیه ها و صاحبان قلم و هنر در همه فرصت ها اعم از دانشگاه، مدارس، سطح بازار، رسانه های جمعی متعهد و خطبه های نماز جماعت و جمعه در خصوص اهمیت موضوع جهاد تبیین به روشنگری بپردازند.

وی در مورد اهمیت برگزاری سلسله نشست های گفتمانی چراغ راه هم توضیح داد: باتوجه به اهمیت موضوع، برگزاری این سلسله نشست ها در ماه مبارک رمضان ضروری به نظر می رسد تا با بسیج خودجوش عمومی از دستاوردهای نظام دفاع و بصیرت دشمن شناسی را تقویت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار تاکید کرد: باید روسای هر صنف به عنوان یک کانال ارتباطی به صورت شبکه ای جامعه هدف خود را از محتوای این نشست ها آگاه و تبیین کنند تا موضوع جهاد تبیین در سطح جامعه گسترش عینی یابد.

به گزارش زاری بسیج،از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون سلسله نشست های گفتمانی چراغ راه با موضوع جهاد تبیین با حضور گروه های مختلفی چون رسانه ها، هنرمندان، ورزشکاران، نیروهای مسلح، اصناف و صنعتگران برگزار شده است و این دیدارها تا پایان این ماه با صنوف دیگر کماکان ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات