کاشت 2600 اصله نهال در بخش مرادلو

به همت گروه جهادی شهید خانکشی زاده بخش مرادلو 2600 اصله نهال در طول هفته درختکاری ،غرس شد
کد خبر: ۹۴۲۷۵۸۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

کاشت 2600 اصله نهال در طول هفته درختکاری

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، عملیات کاشت 2600 اصله نهال در طول هفته درختکاری توسط گروه جهادی شهید خانکشی زاده با همکاری و مشارکت شهرداری مرادلو،راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ، ،شورای اسلامی ، دهیاری تازه کند و شمسیر و بسیج سازندگی وحوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی مرادلو در حال اجراست.

 مسئول تبلیغات و اطلاع‌رسانی قرارگاه زیست محیطی حوزه شهید بهشتی مرادلو گفت: این طرح همزمان با سرتاسر ایران عزیز اسلامی در بخش مرادلو در حال اجراست و تا به حال 600اصله در بوستان ولایت تازه کند و محوطه دبستان شهید خانکشی زاده شمسیر غرس شده و اولین غرس نهال بنام شهید گرانقدر سردار سلیمانی عزیز و دومین نهال بنام شهید گرانقدر خانکشی زاده صورت گرفت .

وی خاطر نشان کرد:  در این طرح بنام هر شهید 10اصله نهال غرس شدو نگهداری آن برابر تفاهمنامه منعقده بعهده شخص جهادگر و شهرداری ،دهیاری و اداره محترم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خواهد بود. و برای هر نهال شناسنامه هوشمند صادر می شود . در این طرح برای اولین بار از تشویق اهالی شریف منطقه که در این طرح همکاری کنند تدارک دیده شده و جهادگران عزیز تا 20درصد تخفیف خدمات شهرداری و دهیاری را به شرط نگهداری مدت‌دار استفاده خواهند نمود.

ارسال نظرات