سردار حجازی فرمانده ای برنامه ریز، متفکر و دانشمند بود

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: زمانیکه دشمنان با تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی درصدد نابودی انقلاب اسلامی بودند، سردار حجازی با درایت و هوشیاری با کمک بسیج به مقابله با این توطئه دشمنان پرداخت و اجازه تعدی به آنها را نداد.
کد خبر: ۹۴۲۷۶۲۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از چابهار،سرهنگ پاسدار خدارحم سارانی، فرمانده سپاه شهرستانی چابهار در اولین یادواره شهید سردار سید محمد حجازی که در سالن شهید محبعلی فارسی چابهار برگزار شد، گفت: سردار حجازی با تهاجم داعش به سرزمین های اسلامی مخلصانه در کنار سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به مبارزه با دشمنان اسلام و دفاع از حرم پرداخت.

وی با بیان اینکه سردار حجازی فرمانده ای برنامه ریز، متفکر و دانشمند بود، گفت: در کنار مجاهدت های شبانه روزی فرماندهانی چون قرنی، صیاد شیرازی، سلیمانی و حجازی است که کشور علی رغم تحریم های ظالمانه و تهاجم های همه جانبه در امنیت کامل به سمت تعالی و پیشرفت در حرکت است.

سرهنگ سارانی به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: همه ما در گام دوم انقلاب اسلامی رسالت سنگینی بر عهده داریم در این راه شهدا چراغ راه ما و الگوی حرکت در صراط مستقیم هستند.

فرمانده سپاه چابهار بیان داشت:زمانیکه دشمنان با تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی درصدد نابودی انقلاب اسلامی بودند، سردار حجازی با درایت و هوشیاری با کمک بسیج به مقابله با این توطئه دشمنان پرداخت و اجازه تعدی به آنها را نداد.

وی در پایان سخنانش گفت: سردار حجازی با سازماندهی بسیج مردمی به جنگ دشمن رفت و حماسه ساز شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار