خبرهای داغ:
فرماندار قزوین در دیدار با نمایندگان تشکل های کارگری؛
کاظمی عنوان کرد: با توجه به تنوع بالای مشکلات مطرح شده در حوزه کارکری و محدود بودن زمان، به دور از تشریفات با تمام توان پیگیری رفع مشکلات را در دستور کار قرار خواهیم داد.
کد خبر: ۹۴۲۷۶۶۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
  • قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نمایندگان تشکل های کارگری با فرماندار شهرستان قزوین دیدار کردند.

 

این دیدار ظهر امروز در راستای بیان مشکلات جامعه کارگری با عباس کاظمی فرماندار شهرستان قزوین صورت گرفت.

 

 نمایندگان تشکل های کارگری با بیان موضوعات و مشکلات پیش روی جامعه کارگری و حوزه کاری خود در زمینه های مختلف موارد را بیان و خواستار پیگیری توسط فرماندار شهرستان قزوین شدند.

 

عباس کاظمی فرماندار قزوین در این جلسه پس از بیان مشکلات از سوی نمایندگان تشکل، اظهار کرد: امروز جامعه کارگری در شهرستان قزوین توسط نمایندگانی در حال مدیریت است که از فرهیختگی بالایی در زمینه بیان موضوعات و پیگیری مشکلات برخوردار هستند.

 

وی گفت: این امر باعث می شود تا مسئولین حاضر با دیدگاهی دلسوزانه نسبت به موضوعات موجود آگاه شده و پیگیر رفع مشکلات باشند. 

 

وی گفت: امیدواریم بتوانیم تمام توان خود را به کار بگیریم تا ریل گذاری مناسبی در مسیر برطرف نمودن مشکلات کارگری صورت گیرد تا تلاش های برنامه ریزی شده مثمر ثمر واقع گردد.

 

کاظمی پیگیری مشکلات جامعه کارگری را فرصتی مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: نشست با نمایندگان جامعه کارگری، بازگو کردن مسائل و مشکلات و در نهایت پیگیری موارد اولویت بندی شده فرصتی است مغتنم برای خدمت گذاری به این جامعه، لذا با توجه به تنوع بالای مشکلات مطرح شده و محدود بودن زمان، به دور از تشریفات با تمام توان پیگیری رفع مشکلات را در دستور کار قرار خواهیم داد.

 

فرماندار شهرستان قزوین در پایان از حاضرین خواست جهت سرعت بخشیدن به پیگیری ها تا حصول نتیجه یک نماینده معرفی تا ارتباط مستمر با فرمانداری صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها