خبرهای داغ:

تسلیت فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان در پی درگذشت مادر شهیدان رضوان مدنی

در پی درگذشت مادر شهیدان رضوان مدنی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۴۲۷۶۶۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در پی درگذشت مادر شهیدان رضوان مدنی، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و حجت الاسلام شمس اله جلیلیان، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

انالله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر و والامقام شهدای رضوان مدنی

سلام علیکم

مادران معظم شهدا اسوه‌های صبر، ایمان، استقامت و بردباری هستند که با پایداری و اعتقاد راسخ به ارزش‌های والای اسلامی فرزندان عزیز خویش را در مکتب ناب حسینی و در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و برای دفاع از این آب و خاک و عزت و اقتدار ایران اسلامی با بصیرت و اخلاص هدیه و روانه میدان جهاد و شهادت کردند.

این مادر مومنه، صبور، انقلابی، ولایتمدار و عاشق اهل بیت (ع) که الگوی بردباری و شکیبایی بود؛ سال‌ها فراق فرزندان شهیدش را با افتخار و سرافرازی تحمل کرد و با ایمان و ایثار فرزندان و مجاهدانی سرافراز، دارای اعتقادات ناب و خالص را برای پاسداشت ارزش‌های الهی تقدیم اسلام و انقلاب عزیز کرد که خونشان امروز حافظ امنیت، آسایش، عزت و کیان ایران اسلامی است.

اینجانبان به نمایندگی از سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، ضمن گرامیداشت و پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی؛ درگذشت این بانوی پارسا و فداکار را به روح مطهر آن شهیدان، بیت معزا، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان، بازماندگان و مردم شهید پرور استان تسلیت عرض می‌نماییم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه، فقیده سعیده و مادر مومنه علو مرتبه ربانی، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان، بستگان و وابستگان صبر و شکیبایی مسألت داریم.

 

بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)

شمس اله جلیلیان، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص)

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار