پیام فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی شهادت شهید «محمود آبسالان»

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی شهادت شهید «محمود آبسالان» پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۷۶۶۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی شهادت شهید «محمود آبسالان» پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت پاسدار رشید اسلام، جهادگر مخلص شهید «محمود آبسالان» از مجاهدان برجسته تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی و فرزند جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان سردار سرافراز «پرویز آبسالان» را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج)،فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای، خانواده مکرم و عموم همرزمان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بی تردید کارنامه درخشان مجاهدت ها و تلاشهای مخلصانه این شهید گرانقدر در پاسداری از انقلاب و خدمت رسانی به مردم و محرومین و همراهی با جهادگران مخلص استان مرکزی در امر خدمت به مناطق محروم سیستان و بلوچستان نماد هوشمندی، هوشیاری و رسالت شناسی جوانان مومن و غیور ایران اسلامی در صحنه های مختلف انقلاب است که متضمن امنیت و آرامش ایران و ایرانی خواهد بود.

 از درگاه خداوند متعال ثبات قدم ایران اسلامی به ویژه همرزمان فداکار و دلاور و نسل جوان و آینده‌ساز این سرزمین در تداوم راه پرفروغ و آرمان‌های بلند این شهید عزیز را طلب می کنم.

سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی»، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) دردفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها