خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک؛
سرهنگ صادق پور از برگزاری جشن بزرگ رمضانی قرآنی در شهرستان آبیک خبر داد
کد خبر: ۹۴۲۷۸۰۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵

قزوین_سرهنگ مهدی صادق پور فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره بر لزوم ترویج و تشویق جوانان جهت رو آوردن به قران و بهره گیری از این کتاب آسمانی در زندگی بیان کرد: با توجه به فرمایش مقام‌معظم رهبری در خصوص اینکه بین محلات مسابقه ای از محافل قرآنی صورت گیرد، سپاه شهرستان با بهره گیری از ظرفیت سایرنهادها و ادارات اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی نموده است.

 

وی گفت: این مسابقه با مشارکت دفتر امام جمعه شهرستان آبیک، فرمانداری، شرکت نوآوران ارتباط صنعت، شهرداری و مجمع قاریان قرآن برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک اظهار کرد: سپاه با مشارکت دستگاه های ذکر شده، اقدام به برگزاری مسابقات قرآنی در شهرهای آبیک قشلاق، زیاران و خاکعلی در گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال نموده که در این مسابقه افراد برتر شناسایی می شوند و در نهایت در روز سه شنبه ۶ اردیبهشت در مسجد ولیعصر(عج) شهر آبیک دور پایانی مسابقه برگزار می شود.

 

وی افزود: در روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت نیز در جشن بزرگ قرآنی رمضان با حضور مسولین، گروه تواشیح کشوری و قاریان بین المللی از برگزیدگان با هدایای ویژه تجلیل خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها