با هدف همکاری های مشترک و استفاده از ظرفیت های موجود سپاه و کانون کانون پرورش فکری صورت گرفت؛

دیدار معاون روابط عمومی سپاه استان با مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان استان قزوین

صبح امروز معاون روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الامر (عج) به همراه مدیر تبلیغات روابط عمومی سپاه استان با مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان دیدار و در زمینه همکاری های مشترک و استفاده از ظرفیت های موجود گفتگو نمودند.
کد خبر: ۹۴۲۷۸۶۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز سرهنگ ابراهیم یرلی معاون روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الامر(عج) به همراه سرگرد محمدرضایی مدیر تبلیغات روابط عمومی سپاه استان با سید علی اکبر موسوی مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان استان قزوین دیدار و در زمینه همکاری های مشترک و استفاده از ظرفیت های موجود گفتگو نمودند.

 

سرهنگ یرلی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب موسوی به عنوان مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان استان بیان کرد: برنامه های فرهنگی و تبلیغی نقاط مشترک روابط عمومی و تبلیغات سپاه و کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان است که می توان از ظرفیت ها و توانمندی های یکدیگر در جهت اهداف پرورشی و فکری استفاده نمود.

 

سید علی اکبر موسوی مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان نیز ضمن تقدیر از حضور روابط عمومی و برگزاری دیدار، سپاه پاسداران را امین و پشتیبان مردم و ادارات دانست و عنوان کرد: همه اهداف ما تربیت فرزندان در تراز انقلاب اسلامی است که در جهت تحقق بخشی به این امر مهم کوشش داریم و آمادگی خود را برای همکاری های مشترک با سپاه استان اعلام می نماییم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار