خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس خبر داد:
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس از حضور بسیجیان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس در شب‌های قدر و اجرای طرح قدر سلامت خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۷۸۹۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴

سرهنگ پاسدار حسین صمصام در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، از اجرای طرح قدر سلامتی در شب‌های قدر خبر داد و اظهار داشت: بسیجیان این سازمان تصمیم گرفتند که با اجرای طرح "قدر سلامتی در شب‌های قدر"، اقدام به خدمت‌رسانی به مومنین در مجالس ویژه این شب‌ها کنند.

صمصام با بیان اینکه نام این طرح، هم از شب قدر گرفته شده، و هم بابت یادآوری این است که افراد، قدر سلامتی خود را بدانند گفت: در همین راستا هم طرح "قدر سلامت" برگزار شد تا با تذکر لسانی به افراد و گوشزد کردن به رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت بهداشت، یادآوری کنیم که هنوز هم کرونا از بین نرفته، اما با رعایت بهداشت عمومی می‌توان از آن گذشت.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس با یادآوری اینکه این طرح در سطح استان برگزار شد، از پوشش مراکز اصلی، مساجد جامع و مصلاهای هر شهرستان بزرگ توسط کانون‌های بسیج جامعه پزشکی خبر داد و گفت: در شیراز حرم مطهر علی‌ابن‌حمزه(ع)، شاه‌چراغ(ع)، حسینیه عاشقان ثارالله، حسینیه شلمچه و قصر قمشه و حسینیه پودونک این طرح اجرا شد. 

طرح قدر سلامتی در استان فارس برگزار شد

وی تصریح کرد: هدف از این طرح در کنار پایش سلامت، تذکر لسانی جهت عدم عادی‌انگاری وضعیت کرونایی است و در همین راستا هم در حسینیه عاشقان ثارالله و حرم مطهر شاه‌چراغ(ع)، تیم‌های تزریق واکسن هم اعزام شده‌اند که با انواع واکسن و انجام همه امور ثبت و تزریق، واکسیناسیون هم انجام می‌شود.

صمصام با یادآوری اینکه این برنامه در هر سه شب قدر برگزار شده از همکاری حدود 6 تیم در شیراز و 14 تیم در شهرستان‌های بزرگ استان و مجموعا 20 تیم خبر داد و افزود: پزشک عمومی، تزریق واکسن، مشاور تغذیه، مشاوره خانواده، معاینات دندان‌پزشکی با ارجاع نیازمندان برای تکمیل خدمات دندان در مراکز جهادی و غربالگری و سنجش سلامت، از جمله خدماتی است که در این مراکز در شب‌های قدر ارائه شد. 

به گفته مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس میانگین مراجعات به مراکز طرح "قدر سلامت" برای سنجش سلامت در هر شب تا کنون بالغ بر 150 نفر است که آمار دقیق نفر خدمات در پایان ماه مبارک رمضان اعلام می‌شود. 

وی گفت: این طرح با همکاری گروه‌های جهادی وابسته به سازمان بسیج جامعه پزشکی، و حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شبکه بهداشت والفجر و شهدای انقلاب اجرایی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها