خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار خبر داد

توزیع بسته‌های معیشتی به همت گروه جهادی پایگاه کوثر بهار

بهار-مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار از توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت شب‌های قدر به همت گروه جهادی این پایگاه در روستای حسین آباد عاشوری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۷۹۳۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

طاهره رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: پایگاه کوثر روستای حسین آباد عاشوری همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان اقدام به برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم هر روز به یاد یکی از شهدا با حضور قاریان و اهالی روستا کرده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و جهادی توسط بسیجیان در حال برگزاری است، عنوان کرد: به مناسبت سالروز شهادت امام علی(ع) در مهد قرآن نورالثقلین مراسم معنوی عزاداری با حضور نوگلان برگزار شد که در این برنامه مربی مهد در مورد فضیلت‌های امام علی(ع) و مهربانی و کمک‌های و دستگیری‌های ایشان به نیازمندان و یتیمان به زبان کودکانه سخن گفت و مراسم سینه‌زنی و دعا برای نزول باران توسط نوگلان اجرا شد.

مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار عنوان کرد: به همت گروه جهادی پایگاه کوثر حسین آباد عاشوری و خیرین بسیجی همزمان با شب‌های قدر ۵۰ بسته کمک معیشتی تهیه و بین ۵۰ خانواده نیازمند توزیع شد.

وی بیان کرد: نشست‌های روشنگری و بصیرتی در راستای بصیرت‌افزایی قبل از محفل قرآنی با حضور بسیجیان و اهالی روستا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات