مسئولان فرهنگی چهره واقعی سیستان و بلوچستان را نشان دهند

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: مسؤولان و متولیان فرهنگی باید ظرفیت‌های استان را بیش از پیش برای مردم سطح کشور نشان دهد.
کد خبر: ۹۴۲۷۹۴۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا امروز در دومین جلسه نحوه مشارکت مردم برای پیگیری صلح در پرونده های قتل اظهار داشت: امروز آنچیزی که از استان سیستان و بلوچستان مخابره می شود با چهره واقعی آن بسیار متفاوت است سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های فرهنگی بسیار فراوان، جاذبه های فرهنگی گردشگری بکر و ناشناخته است.

وی افزود: فضای استان سیستان و بلوچستان در سطح کشور باید تلطیف شود زیرا مردم این استان مردمی خونگرم، قانع و مهمان نواز  هستنداما با توجه به اخباری که منتشر شده فضای استان کمی تحت‌الشعاع قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان و متولیان فرهنگی باید ظرفیت‌های استان را بیش از پیش برای مردم سطح کشور نشان دهد.

مصطفوی نیا با اشاره به اینکه تلاش در مسیر صلح و سازش اقدامی ارزشمند است گفت: نقش بزرگان، معتمدان و ریش سفیدان در این استان بسیار شاخص است و تلاش برای صلح و سازش در پرونده‌های مهم، اقدامی اساسی است که کینه، کدورت و دعواها را از بین می برد.

وی در ادامه با تاکید بر نتایج مثبت گذشت و صلح و سازش در جامعه، از اعضای شورای حل اختلاف، معتمدان، صلح یاران و مسئولان قضایی خواست بیش از پیش در مسیر صلح و سازش گام بردارند.

ارسال نظرات