خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع)شهرستان آوج؛

روز قدس، روز نفرت از تمامی مظاهر صهیونیسم است

حجت الاسلام میرزابیگی عنوان کرد: نفرت از صهیونیسم، واقعیتی است ک هیچگاه از فرهنگ و باورهای مسلمانان معتقد جهان زدوده نمی شود.
کد خبر: ۹۴۲۸۰۳۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام میرزابیگی در جلسه ای که با حضور کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) آوج در سالن جلسات ناحیه برگزار شد، بیان کرد: نظام صهیونیسم وصله ناهم رنگی است که با پول و زور و نیرنگ، بر پیکره جهان اسلام تحمیل شده است.

وی گفت: روز قدس، روز انزجار و خشم نسبت به این سه چهره است. از این رو مراسم روز جهانی قدس، تنها آیینی تشریفاتی نیست، بلکه نمادی از نفرت عمومی دنیای اسلام علیه تمامی مظاهر صهیونیسم است. روزی است که تمام مظاهر صهیونیسم در اشکال اسرائیلی، و غیر اسرائیلی آن مورد لعن ملت های مسلمان قرار می گیرند.

وی در ادامه افزود: یکی از اهداف ناروای صهیونیسم ایجاد جنگ بین ملت هاست. یهود امروز، برای پیشرفت خود، بین دولت های عرب ایجاد دشمنی و مخالفت می کند تا مشغول جنگ و برادرکشی شده، فکر دعوی مالکیت سرزمین های فلسطین را از سر دور کنند و در نتیجه رشد سیاسی که در سایه وحدت میسّر است بر ایشان مقدور نباشد.

حجت الاسلام میرزابیگی عنوان کرد: از طرف دیگر، بر اثر گرم ساختن میدان های مبارزه، اسلحه های خود را به فروش رسانده و ایشان را از نظر نیروی مالی و اقتصادی ضعیف کند، تا همیشه بده کار باشند و به این ترتیب راه برای نفوذ دشمن باز باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آوج، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، این یادگار پر ارج امام راحل، امت اسلامی، با قلوبی سرشار از عطر روح بخش بهار قرآنی و مالامال از فیوضات ضیافت حق با حضور پرشور خویش اقتدار و عظمت مسلمانان را به همه جهانیان نمایش می دهند. روز قدس، روز ابراز انزجار و تنفر از توطئه های استکباری و روز تجلی همبستگی و همدلی همه مسلمانان جهان است.

حجت الاسلام میرزا بیگی در پایان ضمن دعوت از کارکنان و خانواده هایشان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد؛هر حاکمیتی غیر از حاکمیت فلسطین و حاکمیت مسلمین بر کشور فلسطین، حاکمیت غاصب است. حرف، همانی است که امام راحل عظیم الشأن فرمود: اسرائیل بایستی محو بشود... . بحث، بحث یهودی ستیزی نیست. مسئله، مسئله غصب خانه مسلمین است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها