فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در کارگروه بسیج سازندگی تاکید کرد؛

استفاده حداکثری از ظرفیت گروه های جهادی

سردار معروفی خاطر نشان کرد: از ظرفیت گروه های جهادی استفاده کنید و مردم را در کارها خدمات اجتماعی مشارکت دهیم و باید اقدامات محرمیت زدایی  را اولویت بندی کرد. 
کد خبر: ۹۴۲۸۰۵۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،کارگروه بسیج سازندگی با موضوع رزمایش جهادگران فاطمی به مناسبت هفته بسیج سازندگی در استانداری با حضور فرمانده سپاه ثارالله ، استاندار و مسئول بسیج سازندگی استان کرمان برگزار شد.

 سردار حسین معروفی در این جلسه اظهار کرد:  اولویت هایی برای حل مشکلات مردم در نظر گرفتیم که با یک برآورد دقیق اطلاعاتی اولویت ها مشخص شده و نگاه ما این است خروجی خدمات اجتماعی افزایش امنیت باید باشد.

 دشمن فقر هستیم و دشمنی ما با فقر بیشتر از صهیونیست و ... است. 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: ایجاد امید در مردم هدف اصلی سپاه است و اینکه پرچم چه کسی در این زمینه بالا می رود اهمیتی برای ما ندارد. 
وی چشم انداز قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان را آبرسانی به۶۳۰ روستا در استان دانست و تصریح کرد: اطلس آب در شهرستان‌ها داریم و تجربه اطلس آب را در زمینه مسکن نیز پیاده کنیم. 
معروفی ادامه داد: در حوزه آبرسانی به روستاها استان کرمان پایلوت شد و این اقدام تصمیم درون استانی بوده است و سعی داریم ظرف یک سال این ۶۳۰ روستا را آبرسانی کنیم. 

وی افزود:  نگاه سپاه  ریشه کنی فقر است و آب شرب اولویت اول و سپس بهداشت، اشتغال خرد، مسکن مددجویان را به ترتیب اولویت‌های بعدی سپاه ثارالله استان است ما تا زمانی که آب و بهداشت روستایی درست نشده باشد مسجد نمی سازیم. 

سردار معروفی خاطر نشان کرد: از ظرفیت گروه های جهادی استفاده کنید و مردم را در کارها خدمات اجتماعی مشارکت دهیم و باید اقدامات محرمیت زدایی  را اولویت بندی کرد. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار