راهپیمایی روز قدس در ۵۰نقطه از استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس با رعایت توصیه‌های بهداشتی در بیش از 50 نقطه شهری و روستایی سیستان و بلوچستان با حضور پرشور مردم استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۲۸۰۶۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

عباس صفدری در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که مراسم معنوی راهپیمایی روز قدس، جمعه 9 اردیبهشت ماه مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ساعت 10 صبح از میدان آزادی شهر زاهدان با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی برگزار می شود، گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس نشان از درایت و دوراندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی دارد.

وی با اشاره به این مطلب که امام خمینی(ره) با این اقدام هوشمندانه و راهبردی، انتفاضه و مقاومت را برای همیشه زنده و پویا نگاه ‌داشتند، افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس فرصتی مغتنم برای یادآوری مظلومیت مردم ستم‌دیده فلسطین و اعلام نفرت و انزجار جهانیان از رژیم منحوس و سفاک صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: امروز فلسطین به مسئله اول و آزادی آن به خواست دنیای اسلام و همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده است و قطعا در سایه اتحاد مسلمانا جهان بساط پرخون و جنایت رژیم یاغی و کودک‌کش صهیونیستی برچیده خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از هشتاد کشور جهان، بیان کرد: موجی که مسلمانان جهان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از قدس شریف و انتفاضه مردم فلسطین بپا می‌کنند سرانجام رژیم نامشروع و اشغالگر قدس را از صفحه روزگار محو و نیست خواهد کرد.

 

صفدری مردم مسلمان و مبارز ایران را همچون همیشه مطیع امر ولایت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) دانست و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس سال‌جاری با توجه به جنایات اخیر رژیم نامشروع صهیونیستی در هتک حرمت مسجد الاقصی و تعرض به مردم مظلوم فلسطین، پرشورتر از گذشته برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه رهایی کامل قدس شریف از چنگ ظالمان و ستمکاران صهیونیستی آرزوی هر مسلمان آزاده‌ای است، اظهار کرد: با وعده الهی و نوید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، شجره‌ خبیثه‌ اسرائیل بی‌شک نابود خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن تاکید بر تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با هشتگ «#القدس_هی_المحور»، شعار روز جهانی قدس را «روز جهانی قدس؛ محور وحدت امت اسلامی، شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی» اعلام کرد.

 

وی همچنین بیان کرد: سخنران محوری مراسم در زاهدان سردار کرمی فرمانده سپاه قدس جنوب شرق خواهد بود

ارسال نظرات
آخرین اخبار