خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گفت: یک جبهه و راهبرد جدیدی برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس درحال شکل گیری است. به همین دلیل روز جهانی قدس امسال پیام های جدیدی را برای انسجام و هم افزایی جبهه مقاومت و همچنین یکدلی مردم فلسطین و گروه های مقاومت به همراه دارد.
کد خبر: ۹۴۲۸۰۸۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

سردار ‌محمدحسین سپهر، در گفت و گو با خبرگزاری بسیج با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس اظهار داشت: با توجه به تغییرات راهبردی و اساسی که در غرب آسیا صورت گرفته و ما شاهد تضعیف حضور قدرت های استکباری بویژه آمریکا در منطقه هستیم و همچنین تشدید دوران امنیتی رژیم صهیونیستی و درمقابل آن رشد و اقتدار قدرت مقاومت و همچنین ایستادگی ملت فلسطین در چندماه اخیرمقابل رژیم صهیونیستی، اهمیت روز جهانی قدس بیش ار پیش است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا ادامه داد: به برکت تدبیر امام راحل در انتخاب اخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس امروز مقاومت از اقتدار بسیار خوبی برخوردار است و درمقابل آن شاهد ضعف و ناتوانی اشغالگران قدس هستیم.

*

وی با اشاره به تحولات منطقه و جهانی در ماه های اخیر گفت: خوشبختانه شاهد تغییر معادلات جهانی به نفع جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین هستیم و درمقابل جبهه غرب به رهبری آمریکا دچار ضعف است. بر همین اساس یک جبهه و راهبرد جدیدی برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس درحال شکل گیری است. به همین دلیل روز جهانی قدس امسال پیام های جدیدی را برای انسجام و هم افزایی جبهه مقاومت و همچنین یکدلی مردم فلسطین و گروه های مقاومت به همراه دارد.

سردار سپهر افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال میتواند نوید بخش یک حرکت نو و نوید بخش آزادی و رهایی برای مسلمانان فلسطین در غرب آسیا و جهان اسلام باشد. حرکت منسجم، یکدل و یکصدای مردم مسلمان در روز قدس میتواند چشم انداز پیروزی نزدیکی را برای مردم فلسطین داشته و امید و نشاط را برای آنها به ارمغان آورد.

وی با اشاره به توان و اقتدار جبهه مقاومت گفت: امروز محور مقاومت قادر به تهدید تمام موجودیت رژیم صهیونیستی است.

ارسال نظرات