خبرهای داغ:
اولین سالگرد شهادت سیّد محمد حجازی با حضور مسئولین در شهرستان آرادان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۱۱۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، با همکاری حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید بهشتی آرادان و با حضور مهندس بشارت سرپرست فرمانداری آرادان، حجت الاسلام والمسلمین شریفی نیا امام جمعه ، بخشداران، شهرداران و جمعی از روسا و کارکنان ادارات این شهرستان اولین سالگرد شهادت سیّد محمد حجازی برگزار شد.

سرهنگ کاظمی فرمانده سپاه آرادان در این مراسم گفت: شهادت منتهای آرزوی اولیای الهی بود چرا که راه سعادت در آن است و اتفاقا ۱۰ آیه در قرآن به عظمت و جایگاه شهید پرداخته است.

گفتنی است، گروه جهادی حوزه سیدالشهداء(ع) شهر کهن آباد در سالن ورزشی صالحین حوزه امام حسن مجتبی(ع) شهر آرادان حضور یافتند.

این حضور در جهت دریافت بسته های معیشتی از بسیج سازندگی ناحیه آرادان، انتقال به نمازخانه حوزه و توزیع بین گروه های جهادی پایگاه ها جهت تحویل به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا در سطح شهر کهن آباد و روستاهای اطراف به مناسبت ماه مبارک رمضان و سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) صورت پذیرفت.

شایان ذکر است، به همت حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید بهشتی شهرستان آرادان ، اولین جلسه هیئت اندیشه ورز این شهرستان با حضور مهندس بشارت سرپرست فرمانداری، سرهنگ کاظمی فرماندهی سپاه ناحیه آرادان و سایر اعضای این هیئت در سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری برگزار گردید. در این جلسه احکام اعضای این هیئت اهداء گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها