فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبدبا صدور پیامی درگذشت مادرشهیدان مرتضی و مصطفی دهقانی فیروزآبادی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۲۸۱۴۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، متن پیام بدین شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم فاطمه دهقانی» مادر گرامی شهیدان معزز《 مرتضی و مصطفی دهقانی فیروزآبادی》را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نماییم.
بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت الهی گردند.
شهید مصطفی دهقانی متولد پنجمین روز فروردین ماه ۱۳۴۴ در فیروزآباد میبد دیده به جهان گشود و ۲۱ بهمن ماه ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ در خرمشهر به شهادت رسید. برادر شهیدش مرتضی دهقانی نیز در تاریخ ۱۵ فرودین سال ۱۳۴۷ در شهرستان میبد متولد و مورخ ۱۰ بهمن سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد
سه برادر دیگر این شهیدان نیز در دوران دفاع مقدس؛ به درجه رفیع جانبازی، نائل آمده اند که از خداوند متعال برای آن‌ها صبر جزیل، خواستاریم.

 

ارسال نظرات